Toon posts:

kan niet inloggen op de webpagina van de router

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo
Ik heb een Dlink DI-624. ik wil in het menu van de router geraken. dus ik typ 192.168.0.1 in de adresbalk.
Dan komt er een venster waar ik men inloggegevens moet ingeven. Ik heb hier nog nooit iets aan verandert dus ik weet het niet. Op internet staat dat je gewoon admin moet invullen zonder wachtwoord.
Maar dit werkt niet. de inlogvelden worden gewoon terug leeg en als ik annuleer duw staat er 401 unauthorized.
Kan iemand mij helpen met in dat menu te geraken. Please.

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
de kans is groot dat iemand anders je voor was, en dus een wachtwoord heeft ingevoerd. Dit kan je resetten..., maar hoe moet je even opzoeken in je boekje

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Topicstarter
Moet ik hem dan terug resetten naar fabrieksinstellingen?
Gaat mijn internet dan nog werken?

• hammerhead
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:56
Nadat je alles weer ingesteld hebt wel ja

Aviation is proof that given the will, we have the capacity to achieve the impossible.
--Eddie Rickenbacker

Verwijderd

Topicstarter
ok ik heb op de reset knop geduwd en mijn internet werkt nog, en ik kan inloggen met alleen admin.
Bedankt!

• TargetX
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:43
En vergeet dus niet om deze keer even je wachtwoord te veranderen naar iets anders dan admin, anders moet je hem telkens weer resetten.... 8)7

Verwijderd

Topicstarter
TargetX schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 14:41:
En vergeet dus niet om deze keer even je wachtwoord te veranderen naar iets anders dan admin, anders moet je hem telkens weer resetten.... 8)7
Heb ik al gedaan ;)
Pagina: 1