Toon posts:

Aopen behuizin& voeding voor AMD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag

ik zie dat aopen een kast heeft voor 250 watt
ik wil hier een amd mobo in zetten en iemand beveelde me aan een 300 W voeding erin te zetten omdat Geforce videokaarten en AMD t birds wel aardig wat stroom vreten. Maar is er van Aopen nu geen enkele miditower voor 300 W want als ik dat wil moet ik een bigtower nemen die ff 100 piek meer.

en anders weet iemand nog een andere kast die wel 300 W aan kan van een goed merk??? :?

Verwijderd

Hallo is te min 300watt , 350watt voor 79 pik op de beurs

Verwijderd

Aopen :)
heb zelf de hq08

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-08 16:29
Kijk als je er nou 2HD's, een CDROM speler, een brander en een zooi fans er nog es bij in gooit dan raad ik je wel een 300W aan. Als je het echter gewoon houd bij 1HD en 1 CDROM speler (eventueel nog brander) dan is 250W voldoende, helemaal als hij AMD certified is..

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:05

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

een aopen 250W voeding is meestal wel beter als een standaard 300W.

mijn 250W aopen levert:
+3.3V 16A
+5V 25A
+12V 13A
+5Vsb 2A
-5V 0.3A
-12V 0.8A

ik ben wel beniewd wat zo'n standaard 300W voeding kan leveren.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

Die leveren 10x minder, standaard voedingen zuigen, op het werk al meerdere keren meegemaakt dat zo'n voeding het hele systeem heeft meegenomen , tot floppydrive aan toe |:(

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 11:52
Op zondag 04 februari 2001 21:31 schreef VanCap het volgende:
Ik heb een vraag

ik zie dat aopen een kast heeft voor 250 watt
ik wil hier een amd mobo in zetten en iemand beveelde me aan een 300 W voeding erin te zetten omdat Geforce videokaarten en AMD t birds wel aardig wat stroom vreten. Maar is er van Aopen nu geen enkele miditower voor 300 W want als ik dat wil moet ik een bigtower nemen die ff 100 piek meer.

en anders weet iemand nog een andere kast die wel 300 W aan kan van een goed merk??? :?
De aopen voeding zijn kwalitatief heel goed. Die 250 watt is voldoende, zelfs als je er een dikke geforce ed inhangt.

En er zijn geen aopen miditowers met een 300W voeding.

Verwijderd

Heeft er iemand belang bij dat ik mn systeem(zie signature) eens een keer test met een no-name 230W voeding?
Dan kunnen we het fabeltje 300W eens eindelijk uit de wereld helpen

Verwijderd

Een standaard Voeding van 300W is genoeg. Ik heb laatst nog mijn 300W Aopen voeding van m'n bigtower opgeblazen (somehow??). Voor mij zegt de kwaliteit van dit merk dus effe niks meer. Ik heb nu gewoon voor 60,- een standaard 300W voeding erin zitten.

Verwijderd

De voedingen van Aopen zijn niet zo best nee, maar zeker wel voldoende voor de meeste gebruikers.

Je hebt niet perse een 300watt voeding nodig voor een AMD, dat is verkeerd in de pers beland. Het gaat meer om de betrouwbaarheid van de stroomdoorvoer (of iets dergelijks) en die waren bij veel 300watt voedingen in orde, omdat deze speciaal gemaakt werden. Het lijkt me logisch dat een standaard 300watt voeding minder presteerd dan een speciaal ontworpen 250w voeding die even duur is als de kast.

De voedingen van de Aopen kast zijn wel voldoende, maar het kan idd beter.

• Pindkaas
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-08 17:49

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

ik val denk ik wel een beetje onder de tweakers...ik wil immers altijd het beste eruit halen!
ik heb nu een hq45 van aopen!! en die doet het perfect!! ik wilde immers ook niet zo'n big-tower omdat ik ze strontlelijk vind! ( veels te groot )
en 250w is voor mij tot nu toe voldoende!!:)

"Luie mensen worden ook moe!"

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met een EN-7233 (3UZ) case met abit kt7a-raid en athlon 1.2 gig?
Is de powersupply (250W) daarvan voldoende?
Pagina: 1