de afgelopen dagen zit ik weer eens te klooien met exch2k7
het volgende:
-ik heb een externe pop3 adres (van mijn isp), mag nml geen mx aanmaken
-heb een server met exch2k7 (met de rollen Mailbox,client acces, hub transport)
hierbij heb ik geen edge server, maar heb ik een send connector aangemaakt en heb ik wat rechten aangepast op de receive connectors (hub transport)
Het versturen werkt maarrrrr... nu heb ik een proggie om pop3 mail op te halen en via smtp door te sturen naar mijn interne mail account.
het lukt de programma niet om de email via smtp af te leveren. De melding is:
mail from:blabla@hotmail.com,
,452 4.3.1 Insufficient system resources,
de laatste is misleidend..omdat als ik het domein hotmail.com toevoegd als 'accepted domain' dan lukt het wel. Is er iets waarbij ik aan kan geven dan ik mail van alle domainen ontvang?! (btw '*'' wordt niet geaccepteerd als wildcard).
suggesties?.
het volgende:
-ik heb een externe pop3 adres (van mijn isp), mag nml geen mx aanmaken
-heb een server met exch2k7 (met de rollen Mailbox,client acces, hub transport)
hierbij heb ik geen edge server, maar heb ik een send connector aangemaakt en heb ik wat rechten aangepast op de receive connectors (hub transport)
Het versturen werkt maarrrrr... nu heb ik een proggie om pop3 mail op te halen en via smtp door te sturen naar mijn interne mail account.
het lukt de programma niet om de email via smtp af te leveren. De melding is:
mail from:blabla@hotmail.com,
,452 4.3.1 Insufficient system resources,
de laatste is misleidend..omdat als ik het domein hotmail.com toevoegd als 'accepted domain' dan lukt het wel. Is er iets waarbij ik aan kan geven dan ik mail van alle domainen ontvang?! (btw '*'' wordt niet geaccepteerd als wildcard).
suggesties?.
[ Voor 0% gewijzigd door shaowoo op 22-02-2007 12:26 . Reden: typo ]
IT Freelancer since 2005, and still loving it.