God is in de war, hij denkt dat hij The Flow is...
Da's niet zo raar want de compressie van DivX is veel groter dan DVD (MPEG2). De enige manier is dus om de compressie te verhogen -> lagere kwaliteit.
Groetjes, FaceDown.
Hoe start je nero op?
animus maximum donatum atque maximum punium est
Ik denk met nero.exe
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Via Nero SmartStart (nero 7 platinum) dan make your own video dvd. Vervolgens add video files..jozejas schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 12:07:
Hoe start je nero op?
ik wil net al te veel kwaliteit verlies omdat het niet al niet al te best is. Het heeft nog geen divx compressie o.i.d.
God is in de war, hij denkt dat hij The Flow is...
WTF is dat nou weer voor vraag?jozejas schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 12:07:
Hoe start je nero op?
Wat jij eigenlijk doet is je avi veranderen in een 'dvd' formaat: mpeg2?!
Als jij meerdere films van ongeveer dezelfde grote (140 mb aprox) op de dvd wilt behouden in dezelfde grote, heb je een DVD authoring programma. Dat gaat niet lukken met nero denk ik.
Er zijn genoeg programma's hiervoor te vinden zoals sony vegas enzo
Ben niet zo heel bekend met dvds branden met nero dus maybe lukt t wel daarmee
Als jij meerdere films van ongeveer dezelfde grote (140 mb aprox) op de dvd wilt behouden in dezelfde grote, heb je een DVD authoring programma. Dat gaat niet lukken met nero denk ik.
Er zijn genoeg programma's hiervoor te vinden zoals sony vegas enzo
Ben niet zo heel bekend met dvds branden met nero dus maybe lukt t wel daarmee
How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...
Verwijderd
Hij zal bedoelen in welke modus, gewoon de data modus of de modus waarin je de data omzet.
Hoe zijn ze nu dan gecodeerd ? Ik vermoed toch aardig gecodeerd aangezien ze op een standaard dvd formaat een stuk groter worden. Avi is geloof ik standaard al een gecodeerd formaat.The FLow schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 12:11:
[...]
Via Nero SmartStart (nero 7 platinum) dan make your own video dvd. Vervolgens add video files..
ik wil net al te veel kwaliteit verlies omdat het niet al niet al te best is. Het heeft nog geen divx compressie o.i.d.
Kijk even op www.doome9.org en http://www.xs4all.nl/~ronh/dv/naar-dvd.htm voor eventueel wat meer info. Meer links staan in de faq van dit subforum, ik denk dat je daarmee wel een stuk verder kan.
(JvS in "AV FAQ; Veelgestelde vragen")
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
AVI zegt helemaal niks, dat is een filewrapper om een video-file heen. Het formaat binnen de AVI file kan van alles zijn. Om er een paar te noemen: DV, Divx, ongecomprimeerd, etc, etc.Theuno schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 12:24:
[...]
Avi is geloof ik standaard al een gecodeerd formaat.
www.doom9.net is idd wel een goede site, maar vind zelf ook www.videohelp.com ook wel handig.
Verwijderd
Je kan hem als data dvd branden. Speelt hij alleen niet af in een DVD speler. Behalve als deze de gebruikte codec ondersteund, en met Divx zijn er wel een aantal spelers die dat doen.
Avi is alleen een container. En in een container kunnen verschillende soorten data. Wat martin zegt
Avi is alleen een container. En in een container kunnen verschillende soorten data. Wat martin zegt
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2007 13:22 ]
Pagina: 1