Beste mede-GoT',ers
Ik heb hier naast mij een IBM Thinkpad R50e 1834 staan, die ongeveer 3 jaar oud is.
Nou ik heb ik 'm eerst eens ff aangezet, niks, het Power LEDje gaat aan, de fans gaan aan, maar meer gebeurt er ook niet,
dus ik geprobeerd of ie zonder geheugen zou gaan piepen, maar dat gebeurde, enigzins tot mijn teleurstelling, niet.
Ik heb de laptop ook opengehaald, kon verder niks abnormaals aan de hardware vinden,
ook heb ik op de accu geprobeerd, en op de netspanning, maakte geen verschil.
Iemand ervaring met dit probleem, of suggesties?
edit: We hebben er nog eentje gehad een tijdje terug, met exact hetzelfde probleem.
Ik heb hier naast mij een IBM Thinkpad R50e 1834 staan, die ongeveer 3 jaar oud is.
Nou ik heb ik 'm eerst eens ff aangezet, niks, het Power LEDje gaat aan, de fans gaan aan, maar meer gebeurt er ook niet,
dus ik geprobeerd of ie zonder geheugen zou gaan piepen, maar dat gebeurde, enigzins tot mijn teleurstelling, niet.
Ik heb de laptop ook opengehaald, kon verder niks abnormaals aan de hardware vinden,
ook heb ik op de accu geprobeerd, en op de netspanning, maakte geen verschil.
Iemand ervaring met dit probleem, of suggesties?
edit: We hebben er nog eentje gehad een tijdje terug, met exact hetzelfde probleem.
code:
1
2
3
4
5
| Specs: IBM ThinkPad R50e, type: 1384 9LG, Intel Pentium M 1.6ghz, 512MB DDR Kingston, 60GB notebook hd |
[ Voor 8% gewijzigd door Tsunameh op 22-02-2007 11:39 ]
Wat is een ander woord voor synoniem?