Toon posts:

Implementatieplan

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Tweakers,

Heb de tweakers search al geprobeerd voor mijn "probleem", helaas zonder bruikbaar resultaat.
Voor een opdracht moet ik een implementatieplan schrijven. Ik weet dat je normaal niet echt een implementatieplan schrijft voor een website en meer voor informatiesystemen. Alleen heb ik dus nog nooit zoiets gemaakt en zou graag wat voorbeelden willen zien of wat tips die me op weg kunnen helpen om zo'n volledig implementatieplan te kunnen schrijven. Na de implementatie moet er ook nog een Acceptatietestplan komen (dus als mensen daar informatie over hebben die mij kunnen helpen¿ _/-\o_ )

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:22

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Heeft onze grote vriend Google je niet kunnen helpen? Het stikt daar van de implementatieplannen en acceptatietestplannen. Maar de titels spreken al redeijk voor zich;

Implementatieplan: Is dus uitroltraject. Welke taken ga je uitvoeren om tot een goede implementatie te komen (backuppen oude website, tijdelijke pagina eropzetten, database inrichten, etc). tevens voorzien van risicoanalyse en een backuplan als er bijvoorbeeld iets mis gaat met de database.

Zelfde opzet geldt voor de acceptatietest. Welke onderdelen laat je de gebruikers testen en wat doe je met de input? Wat doe je als de website slecht wordt beoordeeld? etc.

Hopelijk kan je hier mee verder.

Nu ook met Flickr account

Verwijderd

Topicstarter
Onze grote vriend Google heeft me inderdaad niet echt kunnen helpen. Zal nog eens zoeken, maar heeft iemand niet iets van een raamwerk voor mij?

iig bedankt wacky, zal nog eens kijken. Wil het wel zo volledig mogelijk maken