De voeding van de Blue Orb is op de cpu aansluiting van het moederbord aangesloten zodat ik ook het toerental kan controleren. Het vreemde is dat de fan 6250 rpm draait
zowel MBM, Asus Probe en bios geven die hoge waarde. Toch zou die fan 'slechts' 4600 rpm moeten draaien.
Hebben ander Blorb-users dit ook of heb ik een Super Blorb getroffen (lijkt me niet).
Nadat ik het hoge toerental gezien had ben ik gelijk gaan zoeken naar een vervangingsfan. Het toeval wil dat ik nog een ongebruikte Spire imitatie Gorb heb liggen die precies tussen de koelribbetjes van de Blorb past
vastzetten kan dmv 4 tie-raps en 4 bestaande gaatjes in de videokaart, alleen ff 4 corresponderende gaatjes boren in de plasic rand van de Spirefan
Hebben ander Blorb-users dit ook of heb ik een Super Blorb getroffen (lijkt me niet).
Nadat ik het hoge toerental gezien had ben ik gelijk gaan zoeken naar een vervangingsfan. Het toeval wil dat ik nog een ongebruikte Spire imitatie Gorb heb liggen die precies tussen de koelribbetjes van de Blorb past
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀