Op mijn SE telefoon heb ik regelmatig wat fotootjes staan. Die wil ik van tijd tot tijd overgooien naar mijn PC. Windows XP SP2 herkent mijn bluetooth dongle gelijk en ziet ook mijn telefoon in de omgeving. Daarna kan ik eigenlijk niks.
Utilities zoals 'My Bluetooth Places' heb ik niet omdat je daarvoor Widcomm drivers geïnstalleerd moet hebben en mijn bluetooth stickje is daar niet voor bedoeld. Ik kan de drivers wel installeren, maar ze zullen (zo zegt Widcomm zelf) alleen werken als je stickje daar authorizatie voor heeft.
Helaas is mijn stickje in principe geleverd met de utility 'BlueSoleil' dus krijg ik die authorizatie voor Widcomm drivers niet.
BlueSoleil werkt op dit moment onder XP prima maar onder Vista (op mijn laptop) geeft hij al een BSOD wanneer ik hem opstart
... terwijl ik voor het overpushen van mijn fotootjes alleen maar de Object Push service nodig heb. Helemaal niet de hele BlueSoleil suite. Die suite gaat trouwens wel uitkomen voor Vista maar ik wil graag nu mijn fotootjes ook onderweg naar mijn laptop kunnen 'Duwen' (zoals Windows het in NL noemt
).
Maar hoe kom ik aan puur die Object Push service? Moet die altijd bij een utility in zitten?
Utilities zoals 'My Bluetooth Places' heb ik niet omdat je daarvoor Widcomm drivers geïnstalleerd moet hebben en mijn bluetooth stickje is daar niet voor bedoeld. Ik kan de drivers wel installeren, maar ze zullen (zo zegt Widcomm zelf) alleen werken als je stickje daar authorizatie voor heeft.
Helaas is mijn stickje in principe geleverd met de utility 'BlueSoleil' dus krijg ik die authorizatie voor Widcomm drivers niet.
BlueSoleil werkt op dit moment onder XP prima maar onder Vista (op mijn laptop) geeft hij al een BSOD wanneer ik hem opstart
Maar hoe kom ik aan puur die Object Push service? Moet die altijd bij een utility in zitten?
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs