[Groupwise] Een mail hyperlink openen

Pagina: 1
Acties:

• blablable
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-12-2025
Bij een van onze klanten draait de Groupwise 6.5.2 client.
Zij ontvangen nieuwsbrieven met hyperlinks. Op het moment dat er op een hyperlink wordt geklikt in de mail zou de hyperlink ervoor moeten zorgen dat de mail verspringt naar een nieuwsonderdeel in de nieuwsbrief. Op dit moment wordt internet explorer geopend als er op een hyperlink geklikt wordt.
Ik krijg het niet voor elkaar om dit te weizigen. In mijn eigen groupwise client gaat het wel goed.

Wat heb ik zelf al gedaan?:
Gegoogled
Internet explorer 7 geinstalleerd (dan werken de hyperlinks helemaal niet meer dus weer gedeinstalleerd)
Windows update gedraaid..

Iemand enig idee?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Ik heb zelf een hekel aan "mooie" html mail, maar zal die mening even inslikken en toch meedenken :+

Hyperlink, of anchor? Anchors zouden het volgens http://www.novell.com/coolsolutions/appnote/9961.html gewoon moeten doen. Kijk eens naar de broncode, of daar niet iets raars gebeurt. En zo ja, klaag bij de verzender.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• blablable
F_J_K schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 10:33:
offtopic:
Ik heb zelf een hekel aan "mooie" html mail, maar zal die mening even inslikken en toch meedenken :+

Hyperlink, of anchor? Anchors zouden het volgens http://www.novell.com/coolsolutions/appnote/9961.html gewoon moeten doen. Kijk eens naar de broncode, of daar niet iets raars gebeurt. En zo ja, klaag bij de verzender.
Bedankt, zal je documentje eens doorlezen.
Het gaat om hot links, een link in de mail moet in de mail zelf verspringen en geen IE openen...
Broncode is goed aangezioen het bij mij wel goed gaat... het moet dus een instelling zijn.

Zou dus een anchor moeten zijn..

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Groupwise gebruikt de browser voor het renderen van HTML mails, dus zoek het niet binnen de Groupwise client.
Net voor het eerst op een anchor in een HTML mail geklikt, maar met IE7 of Firefox 2 gaat het in ieder geval fout. Niet dat je hier veel mee opschiet ;)

• blablable
Ultra schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 10:58:
Groupwise gebruikt de browser voor het renderen van HTML mails, dus zoek het niet binnen de Groupwise client.
Net voor het eerst op een anchor in een HTML mail geklikt, maar met IE7 of Firefox 2 gaat het in ieder geval fout. Niet dat je hier veel mee opschiet ;)
mm, het werkt in outlook en in mijn groupwise.. ik ga er stiekum dus wel van uit dat het aan de groupwise client ligt :P