[XP 64b] ik kan geen folder kiezen *

Pagina: 1
Acties:

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:10
Ik heb dus een probleempje.
Ik gebruik winsows 64, en ik kan in programma's waar ik een folder moet kiezen niet door mn pc bladeren. Dit probleem heb ik bij meerdere programma's dus het ligt aan windows lijkt mij.
Ik heb even een plaatje gemaakt van wat ik te zien krijg ipv het "blader door je pc schermpje"

Hopelijk weet iemand waar dit door komt, en nog liever hoe ik het oplos.

Afbeeldingslocatie: http://img341.imageshack.us/img341/7472/addng1.jpg

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

En wat gebeurt er als je in (een gewoon venster) eerst
Extra -> Mapopties... -> [tabblad] Weergave -> [bij de 'Geavanceerde instellingen'] [Vinkjes AAN bij] Het volledige pad in de adresbalk weergeven en Het volledige pad in de titelbalk weergeven
zet?

Is niet helemaal wat je wil, maar misschien kan je zo wel bij meer inhoud komen door meer informatie weer te geven, zou kunnen dat Windows dat dan ook meepikt met installeren.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:10
je bedoelt in explorer Tools > Folder options?
dat had ik al aan dan.

Verwijderd

klinkt als een kapot systeembestand of verwijzing.

voer eens sfc /scannow(system file checker) uit via de command prompt.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2007 11:07 . Reden: command aangepast ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Ik pas even de topictitel aan. Dat deed ik bij je vorige topic trouwens ook al, check de volgende keer dus ajb zelf even wat er allemaal in de topictitel thuishoort door even Windows Clients - Policy door te nemen ;)

En sfc is inderdaad verstandig. Net als indien relevant alle Windows updates binnenhalen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)