Toon posts:

Welke Power Unit ? (Oc-Shop)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi guys,

Ik heb momenteel een HX08, met 300W. Maar dit is NIET genoeg. Als ik alles aan sluit, gaat me Monitor niet aan! Als ik wat dingen los haal, wel. Dus nu de vraag, waar moet ik naar kijken/op letten bij het aanschaffen van een Power Supply?

Dank.

[bij oc-shop]

PSU-CWT-420watt
420 watt ATX powersupply van Channel Well Technology; met de volgende specificaties: +5V = 30Amax, +12V = 12Amax, -12V = 1.4Amax, -5V = 1Amax, +5.VSB=3Amax, +3V3= 28Amax

[/bij oc-shop]

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

wat heb jij voor rare monitor? die monitor heeft een eigen voeding en dat mag toch niks met de pc te maken hebben...

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 07:20

Rashann

Zoek de hond...

Ik denk dat ie bedoeld dat erg geen videosignaal binnenkomt, maar anders is het wel heel raar ja, dan moet ie gewoon de monitor op z'n eigen stekker zetten.

En als je nieuwe koopt: let op Wattage (duh) en ook op hoeveel Ampere het ding kan trekken (hoe meer hoe beter :))

If nothing is written below, I was the last to reply...

Verwijderd

Topicstarter
Downtime, het gaat niet om me monitor, maar om de video kaart (Geforce 2 V7700)... ik he zo veel sjit in me pc hangen, en ik denk dat die 300W het niet meer trekt! Ik kan bijv. me GFD niet meer gebruiken :(

• thrax
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06-2025
Wat heb jij er dan allemaal niet inhangen man dat 300 watt niet genoeg is?? :)

Ik heb hier een server met 6 harde schijven en 2 cd-roms, nooit geen problemen mee. (ook 300 watt, hx08)

"Ore wa bakemono? Che, ore wa akuma da!"

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:40

Flexx

This side up

Ja mijn monitor gaat met een aperte stekker in de wandcontactdoos. En dan mij pc ook.

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:34

admiral866

The King Personality Disorder

hmm, gfd eh.
als je dus je gfd erin hebt dan doet je monitor het niet meer?
Dat betekent dus dat ie niet meer post, dus dat je proc te ver is overgeclockt.Tenminste dat zou volgens mij kunnen.

of niet?
Pagina: 1