Ik wil een nieuwe speakerset (met een maximaal budget van 300 euro), met een aantal mogelijkheden:
- digitaal/DTS
- minimaal 5.1
- ingebouwde decoder
Nu kijk ik een beetje in de consumentenhoek hier en daar en eigenlijk zijn er twee speakersets die mij wel aanspreken. Dat zijn de Logitech Z-680 en de Logitech Z-5450. De Z-680 kan ik nieuw niet meer krijgen, maar deze is hier en daar tweedehands nog wel te vinden. Voor prijzen tussen de 150 euro en 200 euro lukt het wel er een te vinden. Maar er is ook nog een andere optie. De Logitech Z-5450. Deze heeft een aantal voordelen: draadloze rear speakers én de garantie. Nadeel is misschien dat deze een stuk duurder is. De prijzen beginnen bij 280 euro. Als ik hieruit zou moeten kiezen wordt het waarschijnlijk de Z-680, vanwege de prijs.
Maar, maar!
Is het ook goed mogelijk om met een budget als dit (ik wil het eventueel ook wat verhogen) tot een externe of meer 'professionele' oplossing te komen? Het liefst behoud ik wel de mogelijkheid van 5.1, vanwege het feit dat dit bij gamen/films toch wel handig kan zijn.
Misschien dat er iemand is die me een beetje op weg kan helpen?
Als ik namelijk hier en daar wat rond kijk raak ik al snel de weg kwijt.
- digitaal/DTS
- minimaal 5.1
- ingebouwde decoder
Nu kijk ik een beetje in de consumentenhoek hier en daar en eigenlijk zijn er twee speakersets die mij wel aanspreken. Dat zijn de Logitech Z-680 en de Logitech Z-5450. De Z-680 kan ik nieuw niet meer krijgen, maar deze is hier en daar tweedehands nog wel te vinden. Voor prijzen tussen de 150 euro en 200 euro lukt het wel er een te vinden. Maar er is ook nog een andere optie. De Logitech Z-5450. Deze heeft een aantal voordelen: draadloze rear speakers én de garantie. Nadeel is misschien dat deze een stuk duurder is. De prijzen beginnen bij 280 euro. Als ik hieruit zou moeten kiezen wordt het waarschijnlijk de Z-680, vanwege de prijs.
Maar, maar!
Misschien dat er iemand is die me een beetje op weg kan helpen?
_@/'