Proxy software voor path forwarding

Pagina: 1
Acties:
  • 1.104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Pathfinder
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:43

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

Topicstarter
Na een paar uur zoeken hier maar eens een post... als de titel of locatie niet geheel juist is, alvast excuses ;)

Ik heb een programma om op een universiteitswebsite in te loggen, maar dat flipt momenteel omdat er een portal op de website gebouwd is. Het loginscript staat daardoor op een andere plaats dan waar het programma hem verwacht.

Er vanuit gaande dat ik noch het programma, noch de website kan (laten) wijzigen, moet ik dus een manier vinden om het programma indirect tóch op de juiste pagina te laten inloggen. Oftewel: als het programma vraagt om www.blah.com/verkeerd, moet ik hem kunnen sturen naar www.blah.com/correct. Liefst ook nog met de mogelijkheid door te sturen naar www.abc.com/correct, dus zowel het domein als het pad.

Software die domeinen kan forwarden heb ik gevonden (en het hosts file van Windows uiteraard), maar geen software die complete paden kan veranderen. Wie o wie kan mij helpen? Ik neem aan dat een soort proxy de beste oplossing is, maar andere suggesties zijn uiteraard meer dan welkom...

Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

De gemiddelde http proxy moet dit wel kunnen, iig apache. Voorwaarde is dan wel dat je een proxy server in kunt stellen in de app.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Pathfinder

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

Topicstarter
Hoe zou dit dan precies in zijn werk gaan? Wellicht ligt het aan mij, maar ik zie niet hoe/wat/waar apache dit mogelijk maakt.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-03 16:47

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Met greasemonkey kun je in firefox online een pagina veranderen. Moet je wel een beetje scripten of scripts veranderen.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Pathfinder

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

Topicstarter
Greasemonkey zou dan neem ik aan alleen bij het browsen werken; de oplossing die ik zoek moet werken vanuit het programma dat op eigen kracht (zonder browser) op de website inlogt.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

misshien moet je er met een packer editor er op los ?

Iperf

• Pathfinder

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

Topicstarter
Dank voor die suggestie fish. Ik ben een beetje aan het vogelen daarmee, maar het lukt me tot nu toe niet om het werkend te krijgen (als ik packets wijzig wordt de toegang gewijzigd, zal wel door de cookie komen). Ik ga er verder mee stoeien, als iemand verder nog suggesties heeft, graag!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
proxomitron (url filtering, url imposing, url forwarding, url proxying)

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-03 16:01
dmv mod_rewrite? of is dat niet van appache maar van php?
of is mod_rewrite alleen voor linux versies?

• Pathfinder

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

Topicstarter
mod_rewrite is van apache idd geloof ik, daar maakt paros ook gebruik van - en die ben ik aan het proberen. proxomitron lukt nog niet helemaal, en met burp proxy kan ik zelfs met IE niet goed inloggen. De website lijkt het iig niet te pikken dat ik de packets zomaar van bestemming verander door de headers te wijzigen - zijn er hier toevallig EUR studenten die met mij een blik willen werpen? :D

Pagina: 1