Heey mensen, ik zie altijd van die topics over nieuwe pc's. En ik dacht waarom kan dat ook niet met een nieuw audio systeem.
Ik snap dat geluidskwaliteit geen feit is. Maar je kan bijvoorbeeld wel dingen als onhandige match zien.
Doel:
Muziek afspelen via computer. films ondersteunen op audio gebied. Maar ook gewoon cd's afspelen.
Versterker:
Denon AVC-2800.
Een tweedehands surround versterker. Gekozen omdat hij later ook nog meer kanalen aankan. Vanwege het wat warmere geluid icm mijn speakers. En genoeg aansluit opties en niet al te oud.
Ik ben alleen bang dat ik beter een 2 kanaals kan nemen omdat ik voorlopig stereo draai.
Ik kan weinig over de versterker vinden dus specs of advies/ervaringen zijn welkom.
2e hands 75 Euro.
CD Speler
Denon dvd-800
Ik zocht naar cd spelers maar die ondersteunen meestal geen cd-r. Dus deze leek mij perfect, beter dan de cd speler in mijn computer en ondersteunt genoeg formaten.
Hier ben ik bang dat ik voor de geluidskwaliteit beter een normale cd speler kan kopen.
Ook omdat ik al een jvc-dvd speler heb... Maar denon matscht beter bij de set.
2e hand 45 euro.
Speakers
Klipsch F2.
Geluisterd en het geluid was fantastich. Vond het persoonlijk beter dan van de klipschorn die ernaast stond
Mooi vol klankbeeld, vooral fortreffelijk hoog.
Nieuw 300,-
Wat vinden jullie ervan tegenover een set-up met een cd-speler en stereo versterker.
Graag commentaar en punten waarop ik kan verbeteren in jullie overtuiging.
(jullie snappen dat ik de versterker niet kan beluisteren icm de speakers)
Ik snap dat geluidskwaliteit geen feit is. Maar je kan bijvoorbeeld wel dingen als onhandige match zien.
Doel:
Muziek afspelen via computer. films ondersteunen op audio gebied. Maar ook gewoon cd's afspelen.
Versterker:
Denon AVC-2800.
Een tweedehands surround versterker. Gekozen omdat hij later ook nog meer kanalen aankan. Vanwege het wat warmere geluid icm mijn speakers. En genoeg aansluit opties en niet al te oud.
Ik ben alleen bang dat ik beter een 2 kanaals kan nemen omdat ik voorlopig stereo draai.
Ik kan weinig over de versterker vinden dus specs of advies/ervaringen zijn welkom.
2e hands 75 Euro.
CD Speler
Denon dvd-800
Ik zocht naar cd spelers maar die ondersteunen meestal geen cd-r. Dus deze leek mij perfect, beter dan de cd speler in mijn computer en ondersteunt genoeg formaten.
Hier ben ik bang dat ik voor de geluidskwaliteit beter een normale cd speler kan kopen.
Ook omdat ik al een jvc-dvd speler heb... Maar denon matscht beter bij de set.
2e hand 45 euro.
Speakers
Klipsch F2.
Geluisterd en het geluid was fantastich. Vond het persoonlijk beter dan van de klipschorn die ernaast stond
Mooi vol klankbeeld, vooral fortreffelijk hoog.
Nieuw 300,-
Wat vinden jullie ervan tegenover een set-up met een cd-speler en stereo versterker.
Graag commentaar en punten waarop ik kan verbeteren in jullie overtuiging.
(jullie snappen dat ik de versterker niet kan beluisteren icm de speakers)
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2007 23:22 ]