Goedendag,
ik heb sinds kort problemen met installshield die geeft vage errors aan waar ik niks meekan.
ik wou battlefield 2 installeren maar toen die installshield bezig was met gegevens opvragen ofzo , error
"kan de huidige versie van de toepassing niet bepalen" opgezocht in google niks gevonden.
heb ik de versie gekopieerd van battlefield van me andere pc naar deze nieuwe en dan start ie gewoon op. wil ik drivers gaan installeren van me realtek onboardgeluid krijg ik ook een error.
outcode: -5009 : 0x8002802b
Foutgegevens:
>Ctor\ObjectWrapper.cpp (163)
>Ctor\ObjectWrapper.cpp (402)
>Kernel\Component.cpp (1163)
>Kernel\CABFile.cpp (389)
>SetupDLL\SetupDLL.cpp (1541)
pAPP:Realtek High Definition Audio Driver
PVENDOR:Realtek Semiconductor Corp.
PGUID:f132af7f-7bca-4ede-8a7c-958108fe7dbc
$11.0.0.28844
@Windows XP Service Pack 2 (2600) BT_OTHER 360.21
en de setup sluit af
wil ik de patch van battlefield 2 installeren omdat ik de versie van me andere pc gewoon op deze hardeschijf heb gezet krijg ik ook een error.
unable to get windows drive
unable to get bf2 drive
unable to get availble disk space\
er is niet genoeg ruimte op de hardeschijf om de patch te installeren minimale hoeveel heid is 2090 mb
ik heb 30 gb vrij dus moet meer dan genoeg zijn.
ik heb sinds de errors wel een nieuw reepje ram erin gestopt (weet niet of het daar aan kan liggen.)
windows xp moest wel op nieuw activeren.
en ik heb de schijf geformaateerd waar vista op stond ( maar nu vista weer geherrinstalleerd.)
ik hoop dat dit probleem op kan worden gelost.
Greetz Daan
edit: de problemen zijn allemaal in windows xp ( in windows vista nog niks gedaan)
ik heb sinds kort problemen met installshield die geeft vage errors aan waar ik niks meekan.
ik wou battlefield 2 installeren maar toen die installshield bezig was met gegevens opvragen ofzo , error
"kan de huidige versie van de toepassing niet bepalen" opgezocht in google niks gevonden.
heb ik de versie gekopieerd van battlefield van me andere pc naar deze nieuwe en dan start ie gewoon op. wil ik drivers gaan installeren van me realtek onboardgeluid krijg ik ook een error.
outcode: -5009 : 0x8002802b
Foutgegevens:
>Ctor\ObjectWrapper.cpp (163)
>Ctor\ObjectWrapper.cpp (402)
>Kernel\Component.cpp (1163)
>Kernel\CABFile.cpp (389)
>SetupDLL\SetupDLL.cpp (1541)
pAPP:Realtek High Definition Audio Driver
PVENDOR:Realtek Semiconductor Corp.
PGUID:f132af7f-7bca-4ede-8a7c-958108fe7dbc
$11.0.0.28844
@Windows XP Service Pack 2 (2600) BT_OTHER 360.21
en de setup sluit af
wil ik de patch van battlefield 2 installeren omdat ik de versie van me andere pc gewoon op deze hardeschijf heb gezet krijg ik ook een error.
unable to get windows drive
unable to get bf2 drive
unable to get availble disk space\
er is niet genoeg ruimte op de hardeschijf om de patch te installeren minimale hoeveel heid is 2090 mb
ik heb 30 gb vrij dus moet meer dan genoeg zijn.
ik heb sinds de errors wel een nieuw reepje ram erin gestopt (weet niet of het daar aan kan liggen.)
windows xp moest wel op nieuw activeren.
en ik heb de schijf geformaateerd waar vista op stond ( maar nu vista weer geherrinstalleerd.)
ik hoop dat dit probleem op kan worden gelost.
Greetz Daan
edit: de problemen zijn allemaal in windows xp ( in windows vista nog niks gedaan)