Toon posts:

Beeldpositie verschuivt steeds na elke reboot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb net een nieuwe CRT monitor gekocht, iiyama vision master pro 454 19"
alles doet het perfect, alleen wanneer ik nu mijn pc weer opnieuw opstart dan moet ik mijn beeldinstellingen weer instellen omdat alles dan verschoven etc is, ik heb het hele monitor menu afgezocht maar kon het niet vinden, op google ook niet.

Graag hoor ik het van jullie
Mvg, Hayri

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:56

BCC

Je weet dat het beeld van een CRT koud anders is dan dat hij warm is? Of verschuift hij echt heel erg veel?

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Verwijderd

Topicstarter
nee verschuift niet veel maar steeds moet ik het weer instellen om hem mooi gecentreerd te houden, en meestal zie ik maar de helft van mijn taakbalk na de reboots.

Verwijderd

Topicstarter
heeft iemand een oplossing a.u.b?
ik wil dit het liefst zo snel mogelijk opgelost hebben want het irriteerd mij heeeeeeeeel erg.
ik hoop dat er een oplossing voor is want ik dit een pracht van een beeldscherm.

mvg, hayri

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:56

BCC

En wat als je niet gaat afstellen, maar gewoon wacht tot hij warm is?

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Kan je dit niet instellen met software voor je videokaart? Bij ATI kun je dit in Catalyst Control Center instellen. Ik weet niet of dit bij NVIDIA ook kan.

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem het beeld is aan de rechterkant 1cm verschoven. Na een tijdje hersteld het beeld zich weer. In mijn geval is mijn graka een beetje gaar (een condensator oid).
Pagina: 1