Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Stereo

Pagina: 1
Acties:
  • 17 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik was een tijdje geleden naar mijn stereo aan het luisteren toen hij plots uitviel en ik keek ernaar en de zekering was gesprongen. Ik heb nu een nieuwe zekering gestoken maar als ik mijn boxen aansluit geeft hij een geruis. Wat moet ik hier tegen doen? Ik zou wel graag weer naar mijn stereo luisteren

Dank bij voorbaat

tuning freakske

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 20:00:
Ik was een tijdje geleden naar mijn stereo aan het luisteren toen hij plots uitviel en ik keek ernaar en de zekering was gesprongen. Ik heb nu een nieuwe zekering gestoken maar als ik mijn boxen aansluit geeft hij een geruis. Wat moet ik hier tegen doen? Ik zou wel graag weer naar mijn stereo luisteren

Dank bij voorbaat

tuning freakske
Een tip: Als je de titel van dit topic specifieker maakt, kan je veel beter geholpen worden.. Lees ook de forumrules.iig Suc6 ermee!

Verwijderd

Topicstarter
Hoe wijzig je topictitel?

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-11 08:45

dawuss

gadgeteer

offtopic:
Dat kun je niet zelf doen, maar wel aanvragen bij je favoriete moderator door middel van de topicreport Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif knop :P.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Mijn glazen bol zegt me... wacht even.... ik moet inzoomen op jouw stereo... Ja, ik zie het. Het beeld is wat vaag, maar ik geloof dat de basis van transistor Q8 geen stroom krijgt waardoor IC3 niet ge-enabled word waardoor... Ow, wacht, never mind, dat is het printje wat ik onder mijn glazen bol heb liggen.

Anyway, in mijn glazen bol kan ik het zowiezo eigenlijk niet zien (iets met ESP en niet werken enzo) dus ik ben bang dat je toch eerst een hele hoop meer info zal moeten geven over wat er nu stuk is. Metingen over ICs, modelnummer van je stereo, ... Verder helpt het ook al heel veel om eerst eens Google na te kijken. Maar zelfs als je dat alles geeft en doet kunnen we je waarschijnlijk niet helpen; foutzoeken op afstand met iemand met beperkte kennis van het apparaat (jij dus) en weinig instrumenten gaat 99% van de tijd nergens op uitdraaien. Hard maar waar: je bent waarschijnlijk beter af met een nieuwe kopen of deze naar een reparateur stoppen.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Dit topic is gesloten.