Ik heb een vaag probleempje met mijn Audigy SE
Mijn trouwe oude Live had een los contactje oid in zijn rear aansluiting, moest er wat mee wiebelen voordat de rear speakers goed werkten.
Na een tijdje werkte de rear poort helemaal niet meer.
Affijn, ik voor 25 euro een Audigy SE besteld, en heb ik daar precies hetzelfde bij! Met welke player of applicatie dan ook, er komt geen geluid uit mijn Rear poort op de Audigy SE.
Ik heb natuurlijk bij geluidsopties Quadrofonische Speakersetup aanstaan.
Als ik de rear en front kabel van mijn 4.1 setje omwissel, komt er uit de Rear speakers geluid, dus aan de speakers ligt het niet. Ik heb nog even geprobeerd mijn koptelefoon op de rear poort, maar ook daar geen geluid.
Nu zit er bij de Audigy een tooltje om je speakers te testen (Links voor, rechts voor, rechts achter, links achter)
Dit werkt echter wél! Ik hoor Links achter, Rechts achter uit mijn rear speakers komen.
Playback van muziek, of geluid van games komt alleen uit de front speakers.
(Dit heeft voorheen met mijn Live! wel altijd gewerkt, zonder rare instellingen, totdat de rear poort defecte raakte dus)
Is er nog iets wat ik kan proberen?
(Ik heb natuurlijk de nieuwste drivers van Creative)
Wat verder info over mijn systeem:
Asus P5B Deluxe (onboard sound staat uit)
E6600 CPU
2GB
Windows XP Pro NL
Mijn trouwe oude Live had een los contactje oid in zijn rear aansluiting, moest er wat mee wiebelen voordat de rear speakers goed werkten.
Na een tijdje werkte de rear poort helemaal niet meer.
Affijn, ik voor 25 euro een Audigy SE besteld, en heb ik daar precies hetzelfde bij! Met welke player of applicatie dan ook, er komt geen geluid uit mijn Rear poort op de Audigy SE.
Ik heb natuurlijk bij geluidsopties Quadrofonische Speakersetup aanstaan.
Als ik de rear en front kabel van mijn 4.1 setje omwissel, komt er uit de Rear speakers geluid, dus aan de speakers ligt het niet. Ik heb nog even geprobeerd mijn koptelefoon op de rear poort, maar ook daar geen geluid.
Nu zit er bij de Audigy een tooltje om je speakers te testen (Links voor, rechts voor, rechts achter, links achter)
Dit werkt echter wél! Ik hoor Links achter, Rechts achter uit mijn rear speakers komen.
Playback van muziek, of geluid van games komt alleen uit de front speakers.
(Dit heeft voorheen met mijn Live! wel altijd gewerkt, zonder rare instellingen, totdat de rear poort defecte raakte dus)
Is er nog iets wat ik kan proberen?
(Ik heb natuurlijk de nieuwste drivers van Creative)
Wat verder info over mijn systeem:
Asus P5B Deluxe (onboard sound staat uit)
E6600 CPU
2GB
Windows XP Pro NL
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝