Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ultimasnake
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-08 16:26
Beste tweakers,

Mijn vriendin heeft laatst d'r mp3 speler afgekoppeld van de computer zonder het "veilig verwijderen" te gebruiken. De mp3 speler zelf doet het nog goed, en hij laad nog steeds op via de usb port. Maar hij word niet meer herkend op een (willekeurige) computer. Nu weet ik dat je meestal hem dan in de computer moet terug stopppen waar je hem abrupt uit hebt gehaald. Maar de dame heeft dit op school gedaan, een medie lokaal met 100 computers, en waar ze toen zat (en welke dag het gebeurde :P) weet ze niet meer....

Nu kan ik op got en google alleen maar topics vinden over dataverlies door een soort gelijke actie, maar niets over mijn probleem. M'n vriendin roept luid: HELP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Om welke mp3speler gaat het eigenlijk hier? Opzich zou je zonder het ding veilig te verwijderen geen problemen moeten krijgen, als er maar geen data-overdracht plaatsvindt. Als dit wel zo was zou de hdd wel eens corrupt kunnen zijn. Misschien dat het herladen van de firmware werkt? Mits de speler dit ondersteund natuurlijk.

• ultimasnake
Het gaat hier om (niet lachen) een http://www.misco.nl/produ...n/~10085346~WW~/index.htm Pala chan. Een erg leuk spelertje met goede geluidskwaliteit. Deze hadden we recent gewonnen :P

Maar zoals ik al zei de "hdd" (in dit geval het flash geheugen) is niet stuk, de mp3 speler is immers nog goed en de mp3 speler speelt nog altijd vrolijk de nummers af. En opladen via usb werkt ook nog. Dus voor ons momenteel nog een raadsel

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Omfg, wat een ding zeg :D 8)7

Ik neem aan dat het niet mogelijk is iets met de firmware te doen? Een dergelijk goedkoop spelertje zal dit wel niet als mogelijkheid hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt de speler totaal niet opgemerkt als je 'm op een usb poort aansluit, of herkent windows alleen een onbekend device? In het laatste geval kan je de driver updaten via een adfuUpdate.inf file. Als het goed is op de meegeleverde cd, anders te vinden in de player utilities die je van mypxplayer.org kan downloaden. Probeer eens of de drive via windows diskmanagement gevonden word. Rechtsklik "deze computer"-manage (4de optie van boven? Alles engels hier :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ultimasnake
Nee het windows "voelt' helemaal niets, geen notificatie niets.

Normaal zou het apparaatje zelf ook aangeven dat hij in de usb is geplugged... doet ie dus ook niet.

Ook neit bij disk management oid te vinden....

ach ze heeft nu een samsung x830, is ook haar mp3 spelertje dus die andere boeit d'r niet meer.. maar antwoord zou nog wel leuk zijn, dan geef ik hem aan mijn nichtje ofzo

[ Voor 40% gewijzigd door ultimasnake op 07-03-2007 16:36 ]

Pagina: 1