Mensen,
Het is binnenkort weer tijd om een nieuwe laptop aan te schaffen. Maar ik twijfel heel erg tussen
2 verschillende modellen.
De MacBook van Apple of de Zepto 6314W. Nu de specs
MacBook:
Proc: 2 GHz Intel Core 2 Duo
Mem: 1 GB
HDD: 80 GB
SuperDrive (CD/DVD brander)
13" Scherm (Dat is geen probleem)
Built-in Bluetooth
EUR: 1299,-
Zepto:
Mem: 2 GB
HDD: 120 GB
GeForce 7600 Go 512 MB
Slot-in CD/DVD brander
GEEN OS (no prob either)
Built-in Bluetooth
6 + 12 Cell Batt (dus 2 batterijen)
14" scherm
EUR: 1535,10
Het is dus een vrij lastige keuze omdat ik niet zo veel van die Mac afweet.
Ik weet bijvoorbeeld van die zepto af dat die zeer goed zal presteren als het neerkomt
op grafisch geweld. Maar van die Mac weet ik op dit gebied er helemaal niks van af.
Eigenlijk is dat mijn enige reden om te twijfelen. Ik wil af en toe een gamepje kunnen
draaien op mijn laptop, nu weet ik dat het op die Zepto zeker wel lukt. Maar op die
Mac weet ik het niet zeker.
Hoewel ik liever een Mac heb, heeft die Zepto mij echt aan het twijfelen gebracht. Ze zijn
allebei mooi wit. Die Zepto heeft wel een iets groter scherm, maar dat maakt echt niks uit voor mij.
Ze zijn allebei vrij licht, en hebben bijde een lange batterij levensduur (zowel idle als onder stress)
Voor het geld hoef ik die Zepto niet te laten liggen. Dat scheelt echt bijna niks t.o.v. die Mac.
Anyhow, jullie zullen nu wel voldoende info hebben, dus ik hoop op wat relaxte reacties van jullie
Het is binnenkort weer tijd om een nieuwe laptop aan te schaffen. Maar ik twijfel heel erg tussen
2 verschillende modellen.
De MacBook van Apple of de Zepto 6314W. Nu de specs
MacBook:
Mem: 1 GB
HDD: 80 GB
SuperDrive (CD/DVD brander)
13" Scherm (Dat is geen probleem)
Built-in Bluetooth
EUR: 1299,-
Zepto:
Mem: 2 GB
HDD: 120 GB
GeForce 7600 Go 512 MB
Slot-in CD/DVD brander
GEEN OS (no prob either)
Built-in Bluetooth
6 + 12 Cell Batt (dus 2 batterijen)
14" scherm
EUR: 1535,10
Het is dus een vrij lastige keuze omdat ik niet zo veel van die Mac afweet.
Ik weet bijvoorbeeld van die zepto af dat die zeer goed zal presteren als het neerkomt
op grafisch geweld. Maar van die Mac weet ik op dit gebied er helemaal niks van af.
Eigenlijk is dat mijn enige reden om te twijfelen. Ik wil af en toe een gamepje kunnen
draaien op mijn laptop, nu weet ik dat het op die Zepto zeker wel lukt. Maar op die
Mac weet ik het niet zeker.
Hoewel ik liever een Mac heb, heeft die Zepto mij echt aan het twijfelen gebracht. Ze zijn
allebei mooi wit. Die Zepto heeft wel een iets groter scherm, maar dat maakt echt niks uit voor mij.
Ze zijn allebei vrij licht, en hebben bijde een lange batterij levensduur (zowel idle als onder stress)
Voor het geld hoef ik die Zepto niet te laten liggen. Dat scheelt echt bijna niks t.o.v. die Mac.
Anyhow, jullie zullen nu wel voldoende info hebben, dus ik hoop op wat relaxte reacties van jullie