Was ik net even mijn BIOS aan het checken valt mijn PC in 1x uit. In eerste instantie dacht ik dat er stroomstoring was maar de rest deed het wel en gaf geen problemen. De PC aanzetten had geen nut mee, niks werkt en zelfs de fans slaan niet aan.
Mijn vermoeden is dat het de voeding is maar het gekke is dat ik wel het lampje op mijn moederbord brand. Het merk voeding is een Sweex 550 watt en moederbord een Asus A8R32-MVP Deluxe. Overige specs:
AMD X2 64 3800 Manchester
Twinmos 2x 512 Mb DDR 3200
Saphire X1800XT 512 Mb
Aduigy 2
HD Hitachi 2x 106 Gb.
Ik heb reeds alles losgekoppeld maar ook dit levert niks op, ik heb helaas geen andere voeding meer of MB om te testen en aangezien het avond is zijn de winkeltje ook weer dicht. Iemand enige idee welke richting ik nog kan zoeken?
Mijn vermoeden is dat het de voeding is maar het gekke is dat ik wel het lampje op mijn moederbord brand. Het merk voeding is een Sweex 550 watt en moederbord een Asus A8R32-MVP Deluxe. Overige specs:
AMD X2 64 3800 Manchester
Twinmos 2x 512 Mb DDR 3200
Saphire X1800XT 512 Mb
Aduigy 2
HD Hitachi 2x 106 Gb.
Ik heb reeds alles losgekoppeld maar ook dit levert niks op, ik heb helaas geen andere voeding meer of MB om te testen en aangezien het avond is zijn de winkeltje ook weer dicht. Iemand enige idee welke richting ik nog kan zoeken?