Toon posts:

de beste Cooler = ..................???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn tb 1ghz wat hoger hebben maar nu heb ik er een simpel coolermaster op zitten. (63 graden |:( )
wie heeft er of weet een goeie cooler??
maar hij moet niet te veel lawaai maken maar natuur wel goed koelen *D
ik heb gehoort dat een Global WIN FOP38 heel goed koelt maar heel veel lawaai maakt??!!

Verwijderd

Tja als je veel geld hebt dan is de silvorado (or something like that) zeer waarschijnlijk de beste oplossing... Alleen die kost wel iets van 160 gulden.

• Machiel187
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-07 20:06

Machiel187

64bit Powah!

Je moet een Orb nemen, Super Orb is heel goed en redelijk stil. Er zijn ook nog wat andere Orb, zoek maar ff is al veel over geschreven in forum.

Asus K8V Deluxe / AMD 3000+ 64bit / Kingston 2x256 pc3200 / Ati Radeon 9700 Pro / IIyama 19" A902MT Vision Master Pro 451 / Maxtor 40Gb & Western Digital 80Gb / Lite-On 16x10x32 / SBLive 1024

Verwijderd

Voor 160 piek koop je ook een Swiftech en die zijn weer beter dan een Silverado...

Greetz

Verwijderd

Topicstarter
En waar zijn die te koop:?

Verwijderd

JA SILVERADO, koelt enorm goed. Ik heb nog niet mijn multiplier verandert, maar voorlopig is ie stressed niet boven de 30 graden te krijgen. Maar ik heb wel een goeie Antec kast met perfecte airflow. Silverado koeler is bakbeest, maar past op elk moederbord. Hij wordt geleverd met 3 kabeltjes zodat je hem op 6V, 8V of 10V kan laten lopen. Op 10V maakt hij nauwelijks lawaai, echt perfect!

Oja, en vergeet arctic silver niet!!!
160 pieken dubbel en dwars waard!

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:53
moieuh.... 160,- voor een cooler... daar koop je bijna een duron voor. en makkelijk een 128mb stikkie geheugen.

ik heb een spire cooler van 17,50 [om dat piepkleine coolermastertje te vervangen] en dat ding werkt perfect... niet bijzonder veel kabaal. en maar iets van 2 graden warmer dan al die dure globalwin's enzow. dat gigahertzje van jou moet ie makkelijk trekken.

Verwijderd

Topicstarter
nou eigenlijk zocht ik iets rond de 50-75 gulden *D
maar ja welke dan......:?:? er zijn er zo veel.
Pagina: 1