Toon posts:

[Asus P5L-1394]Wel Post, geen beeld (Biepjes)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij het vanmiddag in elkaar steken van een pc ben ik op het volgende probleem gestoten.

Ik zet de pc op, je hoort de opstart cd opspinnen en je hoort de POST gaan, alles controleren enzoverder.

Op een gegeven moment krijg ik 1 lang biepje en 3 korte biepjes. Alles erover nagelezen op het internet en uit eigen ervaring is dat het ram geheugen. Ram geheugen in een andere mobo getest, ram van die pc in de P5L 1394 getest, werkt ook niet.

Alles blijft draaien dus de pc valt niet uit.

Nu als ik de biepjes nalees op in het boekje staat er niets in van de biepjes die krijg.

Ik heb ook de videokaart getest maar dit bracht spijtig genoeg ook geen redding.
Nu is mijn vraag zie ik nog iets over het hoofd? Of is dit een mobo dat stuk is.

Specs:
Asus P5L-1394
2* 1GB Kingston DDR2 667mhz
HD s-ata aansluiting
DVD s-ata aansluiting
Intel Core 2 Duo E6400
GF 7600GT - 2x DVI
Antec kast + Antec 450watt voeding

Verwijderd

Topicstarter
All,

Deze topic mag gesloten worden, ik heb even een pci vga kaartje erin gestoken en bleek dat alles werkt.

Daarna opnieuwe de pci-express aansluiting getest en alles blijkt nu wel te werken.
Deze mag in de database voor oplossing :-)

Nog een prettige avond
Groetjes Michel

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Eh, juist omdat het de bedoeling is dat ze de database ingaan gaan 'opgeloste' topics niet op slot :z

Grap is dat door te filteren op closed topics je de onzin eruit kunt halen :)

Dus nee, hij gaat niet op slot, hij kan gewoon rustig wegzakken zonder verdere reacties...

Oslik blyat! Oslik!