Toon posts:

USB en Vista Ultimate x64

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensen,

Ben nieuw hier maar las al jaren mee op het forum. Ik weet niet waarom maar zoals velen ben ik erin getrapt om vista (orgineel) te installeren. Want tja ik wilde ook het "wow" gevoel ervaren :P

Nu mijn probleem, ik heb vista x64 op een MSI K8T800 NEO (VIA Chipset) / AMD64 3200+ / 1GB geheugen geinstalleerd. Nu ondersteund mijn mainboard 8 USB poorten. Het rare is dat er maar 4 echt werken onder Vista en de andere 4 gewoon niks doen. Ik heb het geprobeerd met diverse usb apparaten zonder resultaat. Heb de laatste drivers van de VIA Arena gedownload voor Vista x64 uiteraard, BIOS instellingen veranderd (o.a. OS NO PnP, USB legacy enabled/disabled, etc..). Voorheen (XP) werkte wel alles, Google heeft me ook niet echt veel wijzer gemaakt. Dus ik hoop dat jullie misschien mij hiermee kunnen helpen.

Alvast bedankt!

Kostas

Mijn configuratie is als volgt:

MSI K8T800 NEO (VIA Chipset)
AMD64 3200+
1GB DDR Corsair
ATI Radeon 9600
Creative Audigy 2 ZS
Promise FasTrak 4310 RAID 1 (2 x 160GB Seagate SATA2)
SATA 160GB Maxtor
SATA 120GB Maxtor
3COM OfficeConnect USB wireless ( was ook een heel gedoe om aan de praat te krijgen )
PS/2 Keyboard
USB Logitech muis

Dat was het zo'n beetje.

Verwijderd

Topicstarter
Vista maar weer eens opnieuw geinstalleerd ditmaal een usb stick continu inlaten zitten in een van de niet werkende usb poorten en het werkt! kennelijk...