Eigen Pricewatch ontwikkelen

Pagina: 1
Acties:
  • 254 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-09 16:57
Ik speel al een lange tijd met het bouwen van eigen website met daarin een pricewatch verwerkt (die overigens niets met computers te maken heeft)

Nu heb ik op internet gezocht naar sites waar een pricewatch (open source en/of te koop) aangeboden wordt, maar ik heb helemaal niets kunnen vinden.

Nu vind ik de T.net Pricewatch erg goed werken en vroeg me af of er mogelijkheden zijn om deze (of gedeeltes hiervan) te gebruiken/kopen voor eigen gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Gewoon rippen, vindt kees niet erg ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Idd. De pricewatch heeft T.net niet zo veel gekost en levert alleen maar op, ik kan me niet voorstellen dat ze daar moeilijk over gaan doen. O-) 8)7

Ff serieus: waarom wil je het zelf maken als je gewoon die van T.net kan gebruiken? Die is, voor mij dan, zo uitgebreid dat ik er zelf niets naast wil maken.

[ Voor 34% gewijzigd door pven op 21-02-2007 16:56 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

Ik heb zo het vermoeden dat t.net daar niet aan gaat beginnen, maar als je hier serieus geld in wil steken denk ik dat je beter kan contact opnemen met Daniel :) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
pven schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 16:56:
Ff serieus: waarom wil je het zelf maken als je gewoon die van T.net kan gebruiken? Die is, voor mij dan, zo uitgebreid dat ik er zelf niets naast wil maken.
Met zelf maken bedoel ik eigenlijk beheren... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

pven schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 16:56:
Hij wil een eigen, non-computers, pricewatch :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Lees anders ff wat ie zegt?

1) Zijn pricewatch is niet bedoeld voor computerspullen
2) Hij vraagt om gedeeltes ervan te kopen

Ik zou dit topic dan ook gewoon laten rusten. De TS kan beter contact opnemen met Daniel lijkt me, hoewel ik de kans klein acht dat er iets mogelijk is. Daarvoor is de pricewatch en zijn beheersysteem net iets tè veel toegespitst op de wensen en noden van Tweakers.net :)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Wij geven (bijna) geen code vrij, en al helemaal niet van coreonderdelen van onze site, je zult dus zelf met kladblok en apache aan de gang moeten gaan vrees ik :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Yoeri schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 16:59:
Lees anders ff wat ie zegt?

1) Zijn pricewatch is niet bedoeld voor computerspullen
2) Hij vraagt om gedeeltes ervan te kopen
Jaja, ik was niet scherp; het is voor mij ook vroeg. :P

Is er in het opensource-circuit niet iets dergelijks te krijgen?

[ Voor 10% gewijzigd door pven op 21-02-2007 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
ik heb zoals gezegd al gezocht, maar niets gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Hoeveel verschillende soorten artikelen verwacht je ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-09 14:49

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif
SmartDoDo schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 19:58:
Dat er een TR is gemaakt hoeft niet in het topic gemeld te worden, dat merken we vanzelf wel.
Ik wilde Yohan erop attend maken dat dit soort opmerkingen in een TR gemeld kunnen worden en dat ze dus niet in het topic thuis horen. :)

[ Voor 39% gewijzigd door pven op 21-02-2007 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-09 14:49

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 00:36

SmartDoDo

Woeptiedoe

Dat er een TR is gemaakt hoeft niet in het topic gemeld te worden, dat merken we vanzelf wel.

Canard: je zou kunnen overwegen een van de moderators van de devschuur te vragen waar je een topic hierover het beste kunt plaatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat hoef je overigens al niet te proberen als je niet van plan bent om zelf iets te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

Aangezien het niet over zélf iets ontwikkelen gaat hoort het inderdaad niet in de Devschuur, en al helemaal niet in WEB aangezien het serverside zou zijn. Ik betwijfel eerlijkgezegd of er direct een goed subforum voor deze vraag is, aangezien het vnl. over het zoeken van een bepaald softwarepakket gaat. Misschien zijn die er simpelweg niet :) . Misschien dat Development Tools & Environments, toegegeven ook deel van de devschuur, of Client Software Algemeen toch ruimte voor dit onderwerp biedt. Ik zou dan wel even contact opnemen met de crew van dat subforum, aangezien ik betwijfel of een topicstart in deze vorm daar gewaardeerd wordt.

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik zat er nog over te twijfelen om Canard een PM te sturen, om mijn diensten aan te bieden. Maar ik twijfelde, want volgens de policy zijn wervingsacties via GoT niet toegestaan, en gaat er waarschijnlijk een felrood lampje branden bij PM's die de komende dagen naar Canard gestuurd gaan worden.

Hoe moeten usertjes zoals ik, die hier een boterham in zien (want Canard geeft aan er geld voor over te hebben) hier nu mee omgaan?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
CodeCaster schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 21:10:
Ik zat er nog over te twijfelen om Canard een PM te sturen, om mijn diensten aan te bieden. Maar ik twijfelde, want volgens de policy zijn wervingsacties via GoT niet toegestaan, en gaat er waarschijnlijk een felrood lampje branden bij PM's die de komende dagen naar Canard gestuurd gaan worden.

Hoe moeten usertjes zoals ik, die hier een boterham in zien (want Canard geeft aan er geld voor over te hebben) hier nu mee omgaan?
hem dm'en lijkt me niet illigaal ofzo hoor. Tuurlijk werving is niet toegestaan, je diensten aanbieden over dm heb ik niks over gelezen in de faq :P

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

CodeCaster: Er zit nogal een verschil tussen het openen van een topic met de opmerking dat je iemand zoekt en dat je zo en zo te bereiken bent, en naar aanleiding van iets denken dat iemand misschien geïntereseerd is in je diensten en daarom een DM sturen. Het is niet alsof we daar de DM inbox van iemand op gaan controleren ;) . Het enige bezwaar wat ik kan bedenken is dat de ontvanger het ongewenst kan vinden, maar zolang er een gerede aanleiding is voor het sturen van een dergelijk aanbod denk ik niet dat veel mensen hier een probleem mee gaan hebben :) .

DM!

Verwijderd

Als je zoiets wil moet je het zelf bouwen en niet copy & pasta'en van iemand anders.

Je meer tijd kwijt met het verbouwen van de (gekochte :S ) code dan dat je het zelf schrijft.

Tsja, zo denk ik erover :) !

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2007 01:08 ]

Pagina: 1