Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
ps: over je God, root .. signature. moet het geen GoT, root ... zijn (ja ik weet het, heb er op geklikt)
Tsja, maar als net zo'n pakket rare dingen doet, daar kunnen wij moeilijk rekening mee houdenJogai schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 23:29:
Ok, tis toch * software wat je altijd bij een laptop krijgt, maar ik was van goeie wil om het te gebruiken. Dan niet.
Zoek voor de gein maar eens op Norton in dit forum, dat is ook zo'n prutspakket waar we een hekel aan hebben gekregen
Ik ben systeembeheer, dussuh..nee, moet echt god zijn
ps: over je God, root .. signature. moet het geen GoT, root ... zijn (ja ik weet het, heb er op geklikt)
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
MAar wat is nu dan precies het probleem. Je HP software herkent blijkbaar het username en / of wachtwoord veld niet goed en vult daar wat verkeerds in. Hoe kan het dan aan GoT liggen?Jogai schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 00:21:
Dat bedoel ik, ik gebruik dus die prutstroep niet, en bezoek gewoon GoT zonder poespas
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Dit topic is gesloten.
![]()