Oceria doesn't know where this repeatbutton -repeatbutton is...
check, * botoo mailmachine aanzwengelt *
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Manueel of elektrieque ?

TMF.. is dat niet die zender met die breezers ?
Het is inderdaad, vervelend dat iedereen alles wegmodden daar heb ik een hekel aan
[ Voor 4% gewijzigd door NomadTitan op 21-02-2007 14:38 ]
Mja, als een post weggemod wordt door meerdere mensen, dan moet je aannemen dat de meerderheid nu eenmaal die mening heeft, maar dit was echt opvallend: alle posts op -1 overbodig en met elke pass die ik maakte waren de nieuwe ook zo gemod. Maar als alle FPModders die wel serieus zijn en ook zo'n hekel hebben aan dit soort gedrag er ook even overheen gaan met hun puntjes dan kan het best gecorrigeerd worden zonder dat een Pmod actief moet worden.NomadTitan schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 14:37:
[...]
Manueel of elektrieque ?
TMF.. is dat niet die zender met die breezers ?![]()
Het is inderdaad, vervelend dat iedereen alles wegmodden daar heb ik een hekel aan
Dat heeft dan direct als voordeel dat een wangebruiker zijn eigen acties niet eens meer terug kan zien.
Oceria doesn't know where this repeatbutton -repeatbutton is...
http://tweakers.net/nieuws/46611/Codeplay-claimt-succes-met-autoparallelle-compiler.html
Weer binnen no-time alles op 0:overbodig gemod...
Wie doet dat!
Wie doet dat!
U vraagt, wij antwoorden.
Geen individuele actie iig, en de meeste reacties in dat het draadje zijn al weer in de plus.MeMoRy schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 15:17:
http://tweakers.net/nieuws/46611/Codeplay-claimt-succes-met-autoparallelle-compiler.html
Wie doet dat!
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Hier wordt ook alles een puntje in de min gegooid:
nieuws: Microsoft introduceert officieel HD Photo-afbeeldingformaat
Iemand is het niet eens met wat anti ms reply's maar ook niet met normale kritische vragen zo lijkt het.
nieuws: Microsoft introduceert officieel HD Photo-afbeeldingformaat
Iemand is het niet eens met wat anti ms reply's maar ook niet met normale kritische vragen zo lijkt het.
openkat.nl al gezien?
* Delerium slingert ook mailbakmachinetje aan
edit:
edit
done edit
[ Voor 17% gewijzigd door Delerium op 10-03-2007 20:30 ]
Pagina: 1