ik heb nu 2 netwerkkaartjes en een hub voor een UTP netwerk.
Ik heb logischerwijs ook 2 netwerkkabels gekocht (niet crossover dus). ik heb ze bij verschillende zaken gekocht. Bij de een was ik voor 10 meter 40,- klaar (afgezet?).
Bij de ander maakten ze een kabel speciaal voor mij van 5 meter; kosten F 8,75
So much voor de prijs...
bij de kantenklare van 10 meter zitten de draadjes zo aan beide kanten vanaf boven gezien van links naar rechts
bruin
bruinwit
groen
blauwwit
blauw
groenwit
oranje
oranjewit
De ander zelfde kijkhoek voor de inmekaargezette van 5 meter:
bruin
bruinwit
groen
groenwit
blauw
blauwwit
ornanje
oranjewit
Nu verschillen dus de kleurtjes in de draad maar dat moet toch niet uitmaken omdat er toch geen onderling verschil tussen de draadjes is behalve kleur ? dus als aan beide kanten van de draad maar alles hetzelfde zit moet dat toch niks uitmaken ?
pleaze help !
Robert
Ik heb logischerwijs ook 2 netwerkkabels gekocht (niet crossover dus). ik heb ze bij verschillende zaken gekocht. Bij de een was ik voor 10 meter 40,- klaar (afgezet?).
Bij de ander maakten ze een kabel speciaal voor mij van 5 meter; kosten F 8,75
So much voor de prijs...
bij de kantenklare van 10 meter zitten de draadjes zo aan beide kanten vanaf boven gezien van links naar rechts
bruin
bruinwit
groen
blauwwit
blauw
groenwit
oranje
oranjewit
De ander zelfde kijkhoek voor de inmekaargezette van 5 meter:
bruin
bruinwit
groen
groenwit
blauw
blauwwit
ornanje
oranjewit
Nu verschillen dus de kleurtjes in de draad maar dat moet toch niet uitmaken omdat er toch geen onderling verschil tussen de draadjes is behalve kleur ? dus als aan beide kanten van de draad maar alles hetzelfde zit moet dat toch niks uitmaken ?
pleaze help !
Robert
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS