XBOX -> TFT (syncmaster 203 B 20" 1400x1050)

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Alfa
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-01 01:10
Na heel wat surfen op GoT en google en andere websites is het me nog niet duidelijk.

Ik wil mijn xbox aansluiting op mijn TFT monitor, ik heb gezien dat er voor de xbox360 eenvoudig kabeltjes voor te koop zijn. En voor de xbox gewoon adapters, echter heb ik deze nog nergens te koop gezien.

Na het surfen heb ik een aantal vragen:

- Hoe werkt de video-output van de xbox, het computertje zal ook grafische gegevens doorzenden naar de grafische afdeling van de xbox (de proc naar de videokaart in de PC), en die gegevens gaan via de Rood-Wit-Gele kabel (of scart) naar de televisie.

Mijn vragen hierover: hoe ziet de structuur naar video-vertaling er werkelijk uit?
Hoe kunnen die computergegevens vertaald worden voor videogegevens voor de tv.
Als de xbox een computer is, dan zou je die toch ook via een vga/dvi kabel aan een TFT scherm moeten kunnen schakelen?

Ben benieuwd, want krijg niet gevonden hoe het werkelijk werkt...

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-02 12:18
Ik maak uit je verhaal op dat je een regeleenheid in elkaar wilt zetten om je xbox op je tft aan te sluiten? Succes, maar dan kun je het beter gaan posten in Elektronica.

Maar als je wilt weten hoe je een xbox aansluit op je tft, dan zou ik gewoon eens kijken welke aansluitingen er op beide apparaten beschikbaar zijn.
De aansluitingen op de samsung zijn alleen maar een VGA en een DVI-D aansluiting
Je XBOX zal dat dus moeten outputen. En dat lukt dus niet.
Wat een xbox wel kan outputen is SCART, SCART-RGB en composiet.

[ Voor 24% gewijzigd door Murcielago op 21-02-2007 12:12 ]

PSN: djmurcielago

• Drummerboy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-01 21:12

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-02 12:18
misschien niet, had mijn post eens gelezen
dat scherm wat TS heeft is geen tv
deze heeft alleen maar een VGA en een DVI-D aansluiting

PSN: djmurcielago

• Alfa
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-01 01:10
Het bleek dat het niet handig was om een XBOX op TFT aan te sluiten, er moest een apart kastje gekocht worden wat ook nog eens snel defect was. Dus heb daar verder niets mee gedaan. Tegenwoordig bestaan schermen die dat gelukkig allemaal wel ondersteunen.

Nu ik bezig ben met het samenstellen van een systeem gebruik ik GoT wat meer. Dan zie ik ook nog oude topics die 'closed' mogen. Ik denk ik geef het aan dan weten moderators het (alhoewel ik niet weet wat de baten daarvan zijn).

sleutelwoorden: topic op slot