Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• michavb
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-11 19:59
Afbeeldingslocatie: http://123victory.eu/dynamicdata/img/Victory%20pmp-850%20300x300.gif

Specificaties

* Beeld: 2.4" 260.000 TFT kleurenscherm
* Camera: 1.3 megapixel camera
* SD/MMC cardslot: Ondersteund SD/MMC geheugenkaarten tot 1GB
* Games, klok, kalender, schermbeveiliging en geheugen status
* Microfoon
* Line-in & -out
* AV-in & -out
* Muziek formaat: MP3, WMA, WAV, ADPCM
* ID3 songtekst weergave
* EQ: Normaal, klassiek, pop, metal, jazz, bass
* Play mode: Single repeat, all repeat, random, normal playing
* FM Radio: 87.5MHz - 108MHz
* FM Preset: Opslag mogelijkheid voor 20 zenders
* Video formaat: ASF (MP4 naar ASF conversie software inbegrepen)
* Video input: programma's opnemen van tv is mogelijk
* PCM encoding: Directe opname op WAV formaat
* Record mode: Gebruik ADPCM Professional bij opnames
en directe opname met MP3 compressie.
* Opslag: ook te gebruiken als USB data-stick
* Batterij: Ingebouwde 1600 mAh Li-ion batterij (video tot 5 uur afspeeltijd,
muziek 10 uur)
* Operating systeem ondersteuning: Windows 98SE, 2000, XP
(Windows 2000 & XP zijn drivers niet nodig)
* Afmetingen: 90.5*60*17.7mm
* Gewicht: 93 gram

Accessoires

* Oortelefoons
* Keycord
* Beschermhoes
* USB kabel
* Line-in kabel
* AV kabel
* CD-driver
* Netvoeding

Ik heb bovenstaande mediaplayer deze kerst kado gekregen (Mediamarkt €119), hij werkt redelijk goed.
Ik heb echter een aantal vragen omtrent de bestandsformaten.
Deze vraag heb ik ook gesteld aan victory, maar de support is niet optimaal (nog steeds geen bericht).

Weet iemand de technische gegevens van deze player qua MP3\MP4 codec, instellingen etc.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
* Video formaat: ASF (MP4 naar ASF conversie software inbegrepen)
Dit is toch wat je nodig hebt? :) In ieder geval geen MP4 dus...

• michavb
Thanx voor de reply, maar dat begreep ik uiteraard al :p
Ik wil echter ook weten welke formaten MP3/MP4 (resolutie/bitrate e.d.)

• schaap2005
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-01 02:08
Je hebt hiervoor geen Mp4 video's nodig waarschijnlijk:

ik denk dat je hiervoor asf / mtv of mov bestanden moet gebruiken, op de cd die je bij dit apparaat hebt gekregen staat waarschijnlijk een converter, om zo geschikte videobestanden te maken. :)

Voor muziek zeg je zelf al : * Muziek formaat: MP3, WMA, WAV, ADPCM, dus dat lijkt me ook wel duidelijk...

• RoD
  • Niet online

RoD

michavb schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 11:50:
Thanx voor de reply, maar dat begreep ik uiteraard al :p
Ik wil echter ook weten welke formaten MP3/MP4 (resolutie/bitrate e.d.)
Mp3/Mp4? Dat is audio en video. Qua mp3 zal ie wel max. 320kbit aankunnen en qua video zal het wel niks uitmaken aangezien je het allemaal convert. Dan maakt het niet uit welke resolutie/bitrate het bronbestand heeft. De converter zal het wel aanpassen.

• michavb
Misschien dat ik het wat verkeerd uitleg, maar ik weet hoe ik kan converteren.
Dat is het probleem ook niet.

Ik wil weten wat de technische gegevens zijn van de bestandformaten die deze speler aankan.
Ik heb namelijk af en toe problemen met files welke een variabele bitrate hebben.
Tevens heb ik gemerkt dat bij bestanden groter dan 400Mb er problemen zijn met doorspoelen/terugspoelen.
Daarom zou ik willen weten of iemand die deze speler ook heeft, mij van meer technische gegevens kan voorzien.

[ Voor 23% gewijzigd door michavb op 21-02-2007 22:35 ]

• RoD
  • Niet online

RoD

Dat vind ik raar. Als je namelijk gebruik maakt van de converter heb je helemaal niets te maken met technische gegevens over de gebruikte codec of wat dan ook. De converter zet het bestand om naar iets wat werkt op de speler, dus je zou geen gezeik met variabele bitrates ed moeten hebben. Alles zou per definitie moeten werken, zolang de converter het maar omzet.

Maar als je dus wil weten wat er precies ondersteund wordt kan ik je niet helpen. En ik vraag me ook af of er iemand is die dit weet behalve de fabrikant. De speler is nogal onbekend.

Verwijderd

Je zou uit moeten vogelen welke chip er in zit, Sigmatel of Actions oid. Daar kan je dan de gegevens van via google wel vinden. Normalerwijs ondersteunen ze vbr tot 320 kb, maar er zitten altijd wel eens spelers tussen met een haperende chip/processor, die dan ook moeite met vbr hebben, of er helemaal niet aanwillen. Je kan ook eens een ogg file proberen. Wordt vaak wel ondersteund, maar niet vermeld.
Vooraf formatteren voordat je er iets opzet wil ook wel eens helpen. Check uxcell.com eens, vergelijkbare spelers, wel een ander video formaat, amv. Als je avi wil spelen, moet je vanaf Rockchip chip of Wilson chip spelers gaan kijken, , bijv. bij houseofdap.com (als voorbeeld, want nogal duur, ebay is zat te halen, maar veel nep, gehacked geheugen, enz)

• michavb
Dank voor de reacties.
Helaas is de leverancier nogal traag met replies, maar ik blijf volhouden ;)

Ik zal de site eens bekijken.
Pagina: 1