Toon posts:

office 2003 en 2007 met niet actieve netwerkpaden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik heb nu al tijden een probleem met office 2003 wat nu ook in office 2007 blijkt voor te komen.
Ik heb een notebook wat ik op de zaak gebruik en daar dus ook netwerk mappings gebruik.
In mijn geval een g: schijf naar een data map op een server.
Op de zaak werkt alles prima.

Ga ik nu naar huis en ga een bestand probeer te openen dan blijft office zoeken naar die g: schijf waar ik dus geen verbinding mee heb.
Dan moet ik 20 seconden wachten ofzo en kan ik weer een map verder, weer 20 sec. wachten kan ik weer een map verder omhoog tot ik bij de juiste map ben. Ben ik dus soms een paar minuten mee bezig.

Andere programmas lopen niet constant te proberen dit netwerkpad te gebruiken.

Ik gebruik windows XP pro. Als ik het netwerkpad verwijder thuis dan is alles ok.

Enig idee?

b.v.d.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Dan moet ik 20 seconden wachten ofzo en kan ik weer een map verder, weer 20 sec. wachten kan ik weer een map verder omhoog tot ik bij de juiste map ben.
Meteen even bijv. c:\ intypen bij Bestandsnaam, ram op enter en je bent er van af.

En/of stel g:\.... niet in als standaardlocatie en zet die er bij in je Places bar om er snel te kunnen komen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de c: intyp dan bij elke map onder de c moet ik weer wachten.
De g: staat ook niet als standaard map ingesteld

Ik dacht zelf aan een time out probleem onder office danwel XP maar kan niks vinden waar ik dit aan kan passen.