Toon posts:

[ASP en ACCESS] XLS tabel in ACCESS laat zich niet updaten

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in Access een Excel tabel gekoppeld. Alles werkt als een zonnetje, ik kan alles ophalen zonder problemen. Maar als ik een update wil doen of een nieuwe record wil toevoegen (in asp) wil hij de tabel niet aanpassen.

Ja, ik ben flink de help ingedoken enzo, maar verder weinig opgeschoten. Nu hoorde ik ergens dat het misschien aan een memo veld kon liggen, en het max. aantal karakters, maar ik heb dat nu nergens bevestigd kunnen vinden.

Is er iemand met ervaring met dit probleem?

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:48

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Je zal toch echt meer informatie moeten geven. Foutmeldingen, debuginformatie, relevante code, etc. Zie voor een opsomming Programming Beleid :) zonder die informatie wordt het een 'verzamel-de-informatie-topic' en zijn we eerst 20 posts bezig om de basisinformatie eruit te filteren. :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Je weet ook dat Excel beperkingen kent mbt SQL statements die verwerkt kunnen worden. Uit m'n hoofd durf ik te zeggen dat Insert en Update queries niet werken...

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
gorgi_19 schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 10:02:
Je zal toch echt meer informatie moeten geven. Foutmeldingen, debuginformatie, relevante code, etc. Zie voor een opsomming Programming Beleid :) zonder die informatie wordt het een 'verzamel-de-informatie-topic' en zijn we eerst 20 posts bezig om de basisinformatie eruit te filteren. :)
Wat hij dus zegt; dit topic is veel te karig om iets zinnigs over te kunnen zeggen. Bekijk onze Programming Beleid Quickstart even en open dan gerust een nieuw topic dat voldoet aan de aldaar beschreven richtlijnen.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.