Toon posts:

[BBG] Foutje in configuratie High End Game PC?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil het High End Gamepc kopen, exact zoals door Tweakers.net wordt opgegeven(bij de best buy guide)
Echter als ik via alternate.nl, via pc builder, alles bestel krijg ik de volgende melding:
Voeding - Moederbord• De geselecteerde voeding is helaas niet geschikt voor het moederbord. De aansluitingen van deze 2 componenten moeten identiek zijn.
en
Grafische kaart (PCIe) - Voeding

Kan iemand hier uitsluitsel over geven? gaat de hele config dan niet werken?
Ik heb exact alles het zelfde
dus de
Antec Lifestyle Sonata II
GigaByte 965P-DS3

beetje raar als tweakers een config samenstelt die niet kan???
:?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Processors, Mobo's & Geheugen » Frontpage Algemeen

Let wel: ik ga ervan uit dat de discussie alleen over het "foutje" gaat en niet over welke PC jij moet nemen! ;)

edit:
Het gaat hier dus over: reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie januari 2007

[ Voor 18% gewijzigd door BalusC op 21-02-2007 08:05 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
En daar ga je dus uit van het verkeerde. De topicstarter wil een nieuw pc kopen en vraagt zich dus af hoe dit zit. Ik kan het niet met 100% zekerheid zeggen, aangezien ik de pc niet kan nabouwen oid, maar die pcbuilder van Alternate zeurt wel vaker over dingen die gewoon goed gaan.

De voeding die erin zit is ATX, het moederbord is ATX, wat kan daar uberhaupt fout aan gaan :?

edit:
En als je dit topic verplaatst omdat het een foutje in de BBG zou zijn, doe dat dan naar FPA en niet naar BZ 8)7

[ Voor 28% gewijzigd door Hahn op 21-02-2007 08:04 ]

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Klopt ja,
Ik wil een pc bouwen/kopen. Ik wil de pc kopen die door tweakers.net aangeraden wordt bij de best buy guide.
core2duo E6600
GigaByte 965P-DS3

alleen alternate.nl begint dus te zeuren over de voeding.

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-02 09:57

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 08:14:
Klopt ja,
Ik wil een pc bouwen/kopen. Ik wil de pc kopen die door tweakers.net aangeraden wordt bij de best buy guide.
core2duo E6600
GigaByte 965P-DS3

alleen alternate.nl begint dus te zeuren over de voeding.
Onzin. De Alternate PC Builder heeft het mis :) De Sonata II is een van de meest verkochte kasten en heeft écht geen problemen met dat moederbord. (Wat Hahn zegt)

Hoe ik dat weet? Nou anders kon ik dit niet typen 8)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Verwijderd

Topicstarter
ok, puik

dat wilde ik weten!

thnx!!
Pagina: 1