Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PW] niet meer leverbaar

Pagina: 1
Acties:

• TwistedAnimator
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-10 12:20
pricewatch: BFG GeForce 8800 GTS 640MB DDR4 (PCI-e, 2x DVI) BFGR88640GTSEI

bij de eerste 3 shops is het product dus niet meer leverbaar nl.;

PC Megastore
4Launch
Empc

edit;

en hier is 52€ nogal heeel weinig (Com4 Computers) :p het product bestaat niet eens op de site

pricewatch: Point of View GeForce 8800 GTS 640MB DDR4 (PCI-e, 2x DVI)

[ Voor 26% gewijzigd door TwistedAnimator op 21-02-2007 00:00 ]

Verwijderd

De eerste drie prijzen verwijderd, bedankt voor de melding. Overigens kan je onjuiste prijzen het best aanmelden via het meldpunt. Hiervoor kan je in de PW aan het eind van de regel waar de prijs van de shop staat op het icoontje van blad met potlood klikken. :)

De POV prijs komt telkens terug (eigen koppeling onjuist aan Shopkant). Ik zal hier even iemand over contacten. :)

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:20

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Als je dan toch bezig bent mag je deze er ook uithalen:
pricewatch: Intel Pentium D 950 (S775, 3.4 GHz, 4MB, 800MHz FSB, 130W, Boxed)

Bij de eerste 10 shops niet meer leverbaar.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Thanks voor je melding. :)
Bezem door de prijzen heen gehaald.

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 13-11 19:34
TwistedAnimator schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 23:57:

en hier is 52€ nogal heeel weinig (Com4 Computers) :p het product bestaat niet eens op de site

pricewatch: Point of View GeForce 8800 GTS 640MB DDR4 (PCI-e, 2x DVI)
Deze is inmiddels weer terug. Ik had deze volgens mij ook al eerder via een report aangegeven. Ziet er een beetje naar uit dat die telkens weer teruggezet wordt door de shop ofzo.

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

• TwistedAnimator
Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 07:38:
De eerste drie prijzen verwijderd, bedankt voor de melding. Overigens kan je onjuiste prijzen het best aanmelden via het meldpunt. Hiervoor kan je in de PW aan het eind van de regel waar de prijs van de shop staat op het icoontje van blad met potlood klikken. :)

De POV prijs komt telkens terug (eigen koppeling onjuist aan Shopkant). Ik zal hier even iemand over contacten. :)
idd, had het namenlijk het eerst gemeld via het meldpunt, maar het bleef hetzelfde dus ik dacht van ik zal het hier nog even melden :)

en bedankt! :)

@vorlon; idd strange

Verwijderd

Is niet zo vreemd als je bedenkt dat er voor een hele berg shops 4x per dag een databasesync volautomatisch wordt uitgevoerd. Als daar een koppelingsfoutje in zit, dan gaat simpelweg de prijs verwijderen niet werken ;)

• TwistedAnimator
ah zo werkt het :)

trouwens, het blijkt dat Azerty.nl ze ook niet meer levert, ze staan toch niet langer in de lijst, wel spijtig, had graag men BFG daar gekocht

pricewatch: BFG GeForce 8800 GTS 640MB DDR4 (PCI-e, 2x DVI) BFGR88640GTSEI
Pagina: 1