In mijn zoektocht naar een naar een gebruiksvriendelijk cms, ben ik er veel tegenkomen. Echter de meeste zijn PHP based, zoals de bekendste: Joomla/Mambo.
PHP is dus echt geen optie, alleen ASP.
De enige die ik tot nu toe ben tegengekomen, is DotNetNuke (opensource & gratis)
Is deze aan te raden, voor iemand die er niks vanaf weet? Of zijn er gebruiksvriendelijkere cms te vinden? Qua gebruiksgemak moet het dus zoiets zijn als Mambo/Joomla.
Verder heb ik geen specifieke eisen.
PHP is dus echt geen optie, alleen ASP.
De enige die ik tot nu toe ben tegengekomen, is DotNetNuke (opensource & gratis)
Is deze aan te raden, voor iemand die er niks vanaf weet? Of zijn er gebruiksvriendelijkere cms te vinden? Qua gebruiksgemak moet het dus zoiets zijn als Mambo/Joomla.
Verder heb ik geen specifieke eisen.
Voorlopig voor privé gebruik, dus liefst gratisJaguar645 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 22:54:
Wat meer info is ook wel wenselijkWil je ervoor betalen? moet het gratis zijn? is het voor persoonlijk gebruik of voor business gebruik?
Zelf ben ik erg te spreken over Ektron CMS, een zeer mooie tool die wij nu binnen ons bedrijf aan het implementeren zijnMaar dit is echter wel betaald...
Hier heb je er iets meer info over:
Ektron Website
[ Voor 37% gewijzigd door Ale-Gu op 21-02-2007 13:44 ]
Hier zou uw advertentie kunnen staan