Toon posts:

Zoek een SuperLaptop

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,
Ik heb hulp nodig van experts dus plaats ik mijn vraag hier:
Ik ben op zoek naar een super goede (gaming) laptop voor mijn broertje. Kunnen jullie mij naar een paar goede sites wijzen??? De videokaart moet wel boven de 7900 GT zijn
Alvast bedankt _/-\o_ ,
88ooGTX

• martijn1992
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:21
Alienware of Dell XPS.

Dit had je toch gewoon met google kunnen vinden :z

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:25

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Je kan kijken bij de Tweakers.net Pricewatch en daar het één en ander uitzoeken :) Daarnaast natuurlijk bij de desbetreffende sites van de fabrikanten (Sony, Asus, Acer etc. etc.) :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Policies en FAQ zeker aandachtig doorgenomen tijdens het registreren?

Plaats zelf een (klein) aantal laptops die je hebt gevonden die binnen jouw budget passen, en vertel waarom je volgens jou nog twijfelt tussen die modellen.

Succes.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Verwijderd

Dus een pentium 2, 266Mhz met 64MB ram en 4,7GB harddisk op een 1,2" schermpje zou ook goed zijn?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:25

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 22:11:
Dus een pentium 2, 266Mhz met 64MB ram en 4,7GB harddisk op een 1,2" schermpje zou ook goed zijn?
Weet je ook dat zo'n laptop geen 7900 kan ondersteunen? Dus in feite heeft de TS helemaal geen ruk aan jouw reply ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ik kan je naar goede sites verwijzen ja, maar je zit er al op eentje...
Voor de rest tsjaa idd weinig van de FAQ's doorgelezen heb ik het idee!?
Wat is je budget, webwinkel of niet, wat voor scherm, accuduur belangrijk, welk merk?

Voor de rest zeg ik niks, want een beetje eigen inzet wordt hier op GoT toch wel verwacht!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-01 22:53
Klinkt als Lees FAQ sluit topic!!

ff paar puntjes.

Geen eigen onderzoek gedaan.
Geen uitleg van zijn inzicht van de defenitie Gaming PC.

sorry maar zonder enige echte zelf input gaan wij iig neit helpen

A Soldiers manual and a pair of boots.

Verwijderd

Zelf zou ik gaan voor de asus G2PC. Echt een beest van een machine. Bij een collega gezien van mij.
Wel duur, maar schitterende machine.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 22:22:
Zelf zou ik gaan voor de asus G2PC. Echt een beest van een machine. Bij een collega gezien van mij.
Wel duur, maar schitterende machine.
Vind je? Ik vind dat één van de mindere 17 inch notebooks die er is qua specs. Hij zal er misschien wel mooi uitzien, maar een 17 inch gaming notebook aanbieden met een x1700? Bovendien maakt een 7900 gt echt gehakt van zo'n videokaart.

Maar ja als de TS persé een notebook wil met iets dat zou krachtig is als een 7900GT, kom je volgens mij al snel bij een go7900GTX of zelfs go7950GTX en daar zijn niet zo veel notebooks van. Alienware, Dell XPS en XXOD zijn volgens mij de enige.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:18

Thandor

SilverStreak

Dit topic voldoet niet aan Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? en gaat derhalve op slot. In de sticky staat aangegeven wat wij verwachten op GoT.

Zodra je wilt weten wat goed of slecht is dien je even wat benchmarks, reviews en ervaringen te lezen. Benchmarks kun je vinden met Google. Ervaringen op zowel GoT als in de Tweakers.net Productsurvey. Verder zien wij graag een lijst van apparatuur welke je zelf gevonden hebt. In dit geval zul je na het zoeken een lijstje met notebooks hebben waarvan er slechts een paar interessant zijn. Daar kies je er één uit. Kun je niet kiezen? Dán pas mag je een topic openen mits je de notebooks beargumenteerd :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.