hoe activeer ik pushmail op i-mate spl?

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209630

Topicstarter
wij hebben zelf een mailserver thuis waarop de mail binnenkomt vanaf de provider.
Het lukt niet om de i-mate te configureren. Een andere smartphone is al weg gelukt maar specifiek de i-mate niet, Ik begrijp dat er al bosjes zijn die het wel voor elkaar hebben, maar zitten daar ook mensen onder met een eigen mailserver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Cheeks
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-06 12:04
Echte pushmail (dus niet gewoon een sync iedere 5 minuten) werkt AFAIK alleen maar met een Exchange server. Of sinds kort ook met Kerio Mail Server. Draai jij die thuis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:24

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Dit had je in je vorige topic kunnen lezen:
Anoniem: 145909 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 21:20:
Cees, allereerst welkom op GoT! Daarna een corrigerend tikje naar het goede topic: i-mate SPL

Het is hier namelijk vereist dat je eerst even kijkt of je probleem in een centraal topic geplaatst kan worden. Jou vraag past namelijk goed in bovenstaand topic dus is het wat overzichtelijker als je het ook daar post ipv schaamteloos een nieuw topic opent.

Ps. Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Lees verder...

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja een windows 2003 exchange server.
Dr. Cheeks schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 22:59:
Echte pushmail (dus niet gewoon een sync iedere 5 minuten) werkt AFAIK alleen maar met een Exchange server. Of sinds kort ook met Kerio Mail Server. Draai jij die thuis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik ben meerdere forums gewend op ander terrein waar ze geen corrigerende tikjes uitdelen aan mensen die niets vermoedend ergens een vraag stellen.
Ginz schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 23:01:
Dit had je in je vorige topic kunnen lezen:

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145909

Anoniem: 209630 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 23:05:
Ik ben meerdere forums gewend op ander terrein waar ze geen corrigerende tikjes uitdelen aan mensen die niets vermoedend ergens een vraag stellen.
[...]
En wat wil je daarmee zeggen?

De regels van GoT zijn nou eenmaal anders dan op andere fora. Aan regels heb je je te houden en als je vind van niet dan kan je heus wel feedback geven alleen niet hier. Doe dat bijv. hier of hier.

Deze gaat dan ook om dezelfde reden als je vorige topic op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.