asus support nederland dood?

Pagina: 1
Acties:
  • 3.171 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-01 14:15
Ik zou niet weten waar ik dit anders moet vragen/posten,
maar sinds maandag probeer ik contact te krijgen met asus nederland.
het gaat om een asus m6n (pentium m 1.4), maar das verder niet belangrijk.

Ik krijg de hele tijd dat ze gesloten zijn en dat ze open zijn van 9 tot 5 (terwijl ik gewoon overdag bel). meerdere malen geprobeerd. Ook andere nummers van dat kantoor geprobeerd inclusief degene die het telefoonboek prijsgeeft. ik krijg niemand te pakken.

is er wat aan de hand?
ik vind het raar... ik moet hem laten repareren buiten de garantie periode. de videokaart is kaduk.

• Magicw00b
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:23
Carnaval mischien?

• Gurbe de n00b
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-02-2024
Ik meende dat Asus nederland ging uitbreiden/verhuizen.

Misschien zijn ze daarom even dood ?

Portfolio

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:48
van de week een mail van ze gehad dat ze problemen hebben met hun telefooncentrale

Tijd van werken, tijd van rusten

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

In geval van videokaarten dien je naar Asus DE te bellen (tenminste een half jaar geleden nog). Daar kan Asus NL je helaas niet mee helpen. Ik moet eerlijk zeggen dat de support van Asus DE ook stukken beter is.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-01 14:15
Bor de Wollef schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 22:06:
In geval van videokaarten dien je naar Asus DE te bellen (tenminste een half jaar geleden nog). Daar kan Asus NL je helaas niet mee helpen. Ik moet eerlijk zeggen dat de support van Asus DE ook stukken beter is.
gaat om een notebook. maar waarschijnlijk dus problemen met de centrale. morgen maar eens mailen.

• LMD
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

LMD

Complex Minded

Komt door het nieuwe jaar in China
ASUS Online Technical Service is a service aimed at users of ASUS products. For faster service, please fill in all the relevant fields below. Thank you. Dear Valued Customer, Due to Chinese New Year Holidays , online techni cal support service will be unavailable from Feb. 17th to Feb. 25th. During this period, your inquiry will still be recorded. We will reply to you as soon as our online technical support service resumes on Feb 26. We are deeply sorry for any inconvenience. Thank you for your understanding and patience ! W e wish you a happy new year ! Thank you! Best regards! ASUS Customer Service Center

Nothing more to say...

Pagina: 1