Toon posts:

Hulp met samenbouwen?

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
dit wordt dus mijn eerste zelfsamengepuzzelde pc. Ik ben alvast alles een beetje aan het verzamelen...
MAAR!! Ik heb dus nog nooit een PC samen gebouwt:'(
Ik woon zelf in Amsterdam en zoek eigenlijk een lieve tweaker die mijn kan helpen met samenbouwen o+ . want ik kan niet met alle verzamelde spullen naar de winkel gaan en ik wil het eigenlijk ook graag leren!!
ik hoop dus op hulp...*D

Verwijderd

Ben je een lekker wijf:*?

;)

[edit]
Oops ik zie net in je profile dat je een vrouw bent. Ik was brutaal en seksisties en zo. Excuses. Ik woon in Amsterdam. ICQ me maar.
[\edit]

[edit2]
Ben de hele week al zulke verbale flaters aan 't slaan. Hoop dat 't snel over gaat.
[\edit2]

Verwijderd

Topicstarter
maakt dat iets uit voor de pc? :?

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

LOL

ik zou zegge, begin met een 2e hands systeem, en gewoon een beetje prutsen

zo heb ik et ook geleerd, en dat werkt goed
vooral de fouten onthoud je

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Verwijderd

Ik woon ook in adam, en ik vind dat ip prima, ik wil je er wel ermee helpen.. is zo simple ;).

ICQ msg me maar, 6090343 ... anders neem contact op via me website http://www.squaremedia.nl :-)

Kratje bier is welcome offcourse :P

• Freez
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 10:13
een pc'tje bouwen is niet moeilijk, er zitten overal boekjes bij dus ik denk dat je dan ook wel een computer in elkaar kunt zetten... 8-)

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 14:07

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

er zitten overal boekjes bij
Oh joh, je hebt gelijk. Je zou het bijna vergeten, heb die dingen nog nooit opengeslagen... ;)

Verwijderd

haal ergens een 286 of 386 vandaan haal die helemaal uit elkaar en zet hem dan weer terug in elkaar(wacht met in elkaar zetten een paar dagen zodat je niet meer precies weet hoe alles in elkaar zat)

Verwijderd

Topicstarter
LOL :)
maar ik heb helemaal geen geld om erst nog een oude pc te kopen en hem dan uit elkaar te halen!
Als student zijnde heb ik net het geld om de onderdelen van mijn nieuwe pc te halen :?
MAAARE willen die ardige mensen die aanboden mij te helpen even naar hun ICQ kijken? *D

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op zondag 04 februari 2001 20:56 schreef Neman het volgende:

[..]

Oh joh, je hebt gelijk. Je zou het bijna vergeten, heb die dingen nog nooit opengeslagen... ;)
yeah right....
dat kan 3 dingen betekenen...
OF je bouwt helemaal geen pc's, maar koopt een Compaq (of zoiets)
OF je kent alle instellingen van alle mobo's uit je hoofd (jumpersettings ivm processor)
OF je draait nog niet zo heel lang mee met het bouwen van computers.... je hebt alleen ervaring met 'jumperless' mobo's

Verwijderd

Ach ik kreeg laatst een systeem met een boekje maar daar stonden helemala geen jumpersettings in.
Gewoon alle jumpers uitgeprobeerd een voor een en uiteindelijk snapte ik wel wat ze allemaal deden, behalve een stuk of 4 waarbij ik geen verschil merk... *D
Verder staat vaak al op het moederbord vermeld welke jumper waarvoor is. Ik heb nu een atx bordje waarbij de complete jumpersettings uitgelegd staat op het mobo zelf. Is wel handig want een boekje heb ik er niet van.

Verwijderd

ivm dit onderwerp, is er toevallig een Belg hier @ GoT (of een lieve Nederlander met een auto ;) ) die me ook wil helpen. Ik woon in Deurne aan Antwerpen, dus net iets over de grens.

mailen kan op
thomasds@gmx.net

bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
lekker mijn onderwerp jatten!! ;)
haha! maar ik hoop dat ook jij hulp krijgt! *D

Verwijderd

Op zondag 04 februari 2001 23:03 schreef star het volgende:
lekker mijn onderwerp jatten!! ;)
hahaha, tweakerstrijd om een topic ;)

maaruh..

sommige tweakers kunnen je ook virtueel helpen ;)

• soepkip
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-06 09:59

soepkip

Kratjes kunnen nu ook voorin

soepkip woont ook in a'dam (bij de albert cuyp) en bied ook zijn diensten aan :)

Beste film ooit

Verwijderd

bedankt star.
En ervaren tweakers blijven idd maar op GoT om me binnenkort te helpen! >:)
Pagina: 1