Ik ben op zoek naar een laptop voor huis-tuin en keukengebruik.
Er zullen geen zware 3D games op gespeeld worden.
Het is meer een desktopvervanger. Dus Internetten, Office, downloaden en branden, en wellicht een klein beetje foto's/films bewerken (maar stel je daar niet te veel van voor).
Wat ik wel wil is deze laptop koppelen aan mijn HDTV om zodoende gedownloade HD-DVD's via dit apparaat af te spelen op mijn LCD tv.
(Ik weet niet of ik daarvoor wat hogere eisen aan de videokaart moet stellen)
Ik ben al een paar weken hier aan het rondneuzen, maar wordt iedere keer van hot-naar-her geslingerd en weet intussen nog steeds niet wat ik wil kopen.
Ook twijfel ik nog steeds tussen een 15,4" en een 17" scherm
Mijn budget ligt zo rond de 900 - 1000 euro's
Mijn vader heeft onlangs een Acer laptopje gekocht en op zich zag dat er leuk uit, maar dat ding slaat iedere keer zomaar vast. Ook in dit forum hoorde ik wisselende ervaringen met Acer.
Momenteel twijfel ik tussen de:
Toshiba A100-803 en de HP Pavilion DV6214 die zeer binnenkort bij de MediaMarkt in de aanbieding is.
Naar welk van bovenstaande gaat jullie voorkeur uit, of doe een ander voorstel.
Er zullen geen zware 3D games op gespeeld worden.
Het is meer een desktopvervanger. Dus Internetten, Office, downloaden en branden, en wellicht een klein beetje foto's/films bewerken (maar stel je daar niet te veel van voor).
Wat ik wel wil is deze laptop koppelen aan mijn HDTV om zodoende gedownloade HD-DVD's via dit apparaat af te spelen op mijn LCD tv.
(Ik weet niet of ik daarvoor wat hogere eisen aan de videokaart moet stellen)
Ik ben al een paar weken hier aan het rondneuzen, maar wordt iedere keer van hot-naar-her geslingerd en weet intussen nog steeds niet wat ik wil kopen.
Ook twijfel ik nog steeds tussen een 15,4" en een 17" scherm
Mijn budget ligt zo rond de 900 - 1000 euro's
Mijn vader heeft onlangs een Acer laptopje gekocht en op zich zag dat er leuk uit, maar dat ding slaat iedere keer zomaar vast. Ook in dit forum hoorde ik wisselende ervaringen met Acer.
Momenteel twijfel ik tussen de:
Toshiba A100-803 en de HP Pavilion DV6214 die zeer binnenkort bij de MediaMarkt in de aanbieding is.
Naar welk van bovenstaande gaat jullie voorkeur uit, of doe een ander voorstel.
"Ja... dikke lul" zei de raaf. En de raaf vloog weg.