[Vista] Temp User Account ohne ende

Pagina: 1
Acties:

• Allubz
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-02 22:08
Hallo,

Ik gebruik nu al een week of wat een legale kopie van WinVistaUlt64 en sinds vandaag is m'n OS van mening dat ik ik niet meer m'n eigen account normaal gebruiken mag.

Ik heb enkel een Administrator account. Als ik nu inlog geeft Win aan dat m'n eigen account niet geladen kon worden, er is een temp account geladen (met alle gevolgen van dien, eg. leeg register) en als ik m opnieuw opstart is het hetzelfde probleem.

Heeft iemand een idee hoe dit zou kunnen, en wat de oplossing hiervoor is?

Na veel gegoogle kwam ik erachter dat er vergelijkbare problemen bestaan als profielen plotseling onder de "Guest" afdeling vallen, maar dat lijkt me bij een Adminstrator account nogal sterk.

Bvd voor de mogelijk hulpzame reacties!

Interesse in een custom build workstation, voor gaming, wetenschappelijke toepassingen, of puur om de stijl? Contact @ https://vogd.design

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Een legale kopie? Is dat niet tegenstrijdig?

ARME AOW’er

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Je kunt iig een nieuw account aanmaken. Die zal ook weer normale instellingen hebben (maar niet die van je oude account uiteraard).

Daarna kun je nog een extra account aanmaken en proberen om je kapotte profiel hier naartoe over te zetten. Dat zou zo maar eens kunnen werken.

@Guardian Angel: Wat denk jezelf: Hoeveel mensen gaan er nu de ultimate edition voor hun plezier kopen :D.

[ Voor 16% gewijzigd door dr snuggles op 20-02-2007 20:39 ]

• Allubz
Het is en blijft een kopie, ik zeg niets over kopen of wat dan ook, ik zeg dat ie zo legaal is als het maar gaat. Bij elke advertentie of waar je ook maar kijkt zal je een "Legal copy of etc..." kopen, nooit het "origineel" wat dat dan ook maar in mag houden.

Dat van die accounts overzetten klinkt aannemelijk, ik zal het proberen en m'n ervaringen posten!

Interesse in een custom build workstation, voor gaming, wetenschappelijke toepassingen, of puur om de stijl? Contact @ https://vogd.design

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

dr snuggles schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 20:37:
@Guardian Angel: Wat denk jezelf: Hoeveel mensen gaan er nu de ultimate edition voor hun plezier kopen.
offtopic:
Dat was ik helemaal vergeten, betalen voor software is not done. Sorry hoor, ik kon het even niet laten. Als je geen geld voor een OS uit wilt geven, stap dan over op een OS dat gratis is of schrijf zelf een OS.

ARME AOW’er

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Guardian Angel schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 20:43:
[...]

offtopic:
Dat was ik helemaal vergeten, betalen voor software is not done. Sorry hoor, ik kon het even niet laten. Als je geen geld voor een OS uit wilt geven, stap dan over op een OS dat gratis is of schrijf zelf een OS.
offtopic:
Nu lees je wat je zelf graag wil lezen. Iets uitgebreider dan, omdat ik m'n lekke band vandaag nog kon oppompen zonder dat ie in 1x leeg liep: Ultimate biedt nauwelijks iets meer dan de home, dus als je Vista koopt, dan neem je een home edition. Als je 'm illegaal neemt om uit te proberen oid, dan maakt het niet uit welke versie het duurst is. Vandaar mijn aanname dat iedereen met de ultimate edition 'm illegaal heeft.

• Allubz
*Agrees with Snuggles

Ik heb WinXP ook legaal gekocht nadat ie tot m'n tevredenheid functioneerde. Van Vista kan ik dat nog niet bepaald zeggen...

Het lijkt tot nu toe te werken (de User Accounts overzetten) ben helaas wel wat data kwijt de helft was corrupt volgens Win.

@Guardian
Good luck writing your own OS <3

Bedankt voor de input, als er nog iets gebeurd zal ik roepen.

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
edit:
Laat maar

[ Voor 92% gewijzigd door FirmPete op 20-02-2007 21:23 ]

Firmpete on Aerie Peak

Pagina: 1