IEEE 1394 / FireWire kwijt/verwijdert

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-02 10:00
Hallo
Ik heb een IEEE 1394 / FireWire op mijn pc. Alleen windows vista (en ik door te snel knopjes ingedrukt) hebben mijjn IEEE 1394 / FireWire verwijdert/kwijtgeraakt. Als ik een SD kaart erin stopt zie ik de verwisselbare schijven niet eerst wel voordat ik verkeerde knopjes had ingedrukt. Ik zie sowieso geen verwisselbare schijven meer. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-02 21:23
SD-Reader via Firewire ?? Ik niet snappen

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-02 10:00
mad-dog schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 22:53:
SD-Reader via Firewire ?? Ik niet snappen
Ik weet ook niet precies wat het is. Laat me het beschrijven:P. Het zit aan de voorkant van mijn computer waar je allerei verschillende geheugenkaarten kan stoppen(in poorten) waarbij mijn windows illegale vista het leest als: verwisselbare schijf. het heeft trouwens ook usb poorten.

• MrVulcan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09-2025
Heb je toevallig een Aldi PC? Heb daarmee ook wel eens problemen gehad met de cardreader aan de voorkant. Dat bleek te komen door oververhitting. Kijk eens of het apparaat nog is terug te vinden in je apparaatbeheer.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dat komt doordat je een illegale Windows installatie hebt zitten. Haal eens alles weg en zet er op legale manier Windows op en dan zal het boeltje weer prima werken :)

Mocht dit het probleem niet verhelpen, start dan eens een nieuw topic, maar dan met een duidelijkere topicstart. Over welke knopjes heb je het? Waar heb je allemaal al in Windows gekeken naar de controller en de schijven? Wat heb je allemaal al geprobeerd om het probleem te verhelpen? Etcetera :)

Neem ook eens de Registratievoorwaarden / korte FAQ door wat betreft het starten van topics.

[ Voor 6% gewijzigd door BalusC op 21-02-2007 19:30 ]

Dit topic is gesloten.