<HunterPro> HAL: is Excru intelligent?
<HAL> HunterPro: Hijs weer lekker intelligent.
* Excru aait HAL
Verwijderd
Heb ook zo'n gehad, voor 2 computers dan wel, maar idd handig, je hebt alles bij de hand, makkelijk te installeren, kaartjes hebben allemaal WOL - ook handig.
Verder zijn het niet zulke bijzondere dingen die je krijgtm wat Realtek Nic's prima dingen voor de rest heur, maar niet echt top of the bill, en voor de rest beetje vage handleiding...ook zijn ze een beetje aan de prijzige kant, alles los kopen scheelt zeker 50 piek of meer, helemaal als je alles haalt op een beurs.....
Maar het zijn prima setjes hoor
Verder zijn het niet zulke bijzondere dingen die je krijgtm wat Realtek Nic's prima dingen voor de rest heur, maar niet echt top of the bill, en voor de rest beetje vage handleiding...ook zijn ze een beetje aan de prijzige kant, alles los kopen scheelt zeker 50 piek of meer, helemaal als je alles haalt op een beurs.....
Maar het zijn prima setjes hoor
De hub kost f299,-
Als ik het mij goed herinner is de kit maar f279,-.
Als ik het mij goed herinner is de kit maar f279,-.
<HunterPro> HAL: is Excru intelligent?
<HAL> HunterPro: Hijs weer lekker intelligent.
* Excru aait HAL
300 piek voor een sitecom hub? Moet 't wel een flinke zijn denk ik 
Sitecom is een goedkoop merk, maar voldoet in een windows netwerk prima.
Sitecom is een goedkoop merk, maar voldoet in een windows netwerk prima.
Ik heb zoŽn 2 user home-network-kit gekocht van Sitecom (2 NICŽs, 5 port 10 BASE-T hub en 2 kabels) en ik moet zeggen: Het werkt als een speer. Regelmatig zitten we hier UT te spelen over het LAN, soms zelfs met 3 pcŽs (die word er dan effe bijgeprikt), en het werkt perfect. Ook Filesharing, LAN-printen en Internet delen werkt allemaal (ik maak gebruik van Sygate
) dus ja, ik kan het aanraden!