Ik vond onlangs een mooie Conax CAM in vraag & aanbod. De aanbieder heb ik meteen gemaild dat ik hem graag wilde kopen. Ik heb nooit een reactie ontvangen, ook niet na meerdere e-mails van mijn kant. Nu zie ik dat de advertentie plotseling is verdwenen, na vier dagen vergeefs op een reactie te hebben gewacht. Uiteraard wil ik hier een negatieve reactie over plaatsen, bij het V&A profiel van de verkoper. Maar hoe doe ik dat nu? Ik weet alleen het e-mailadres van de verkoper (dat bij de advertentie stond).
Je bedoeld een V&A feedback (user beoordeling)?
In dat geval hoef je niet verder te zoeken aangezien je alleen een user mag beoordelen als er daadwerkelijk een transactie heeft plaatsgevonden
In dat geval hoef je niet verder te zoeken aangezien je alleen een user mag beoordelen als er daadwerkelijk een transactie heeft plaatsgevonden
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Dat zou wel raar zijn, want zo kan je nooit een (negatieve) beoordeling zetten als de transactie niet kan plaats vinden, om welke reden dan ook. Zoals bijvoorbeeld het niet reageren op e-mail.NitroX infinity schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 17:40:
Je bedoeld een V&A feedback (user beoordeling)?