Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat] Reply, maar geen kick

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:41
Ik weet niet of ik hie goed zit met m'n "idee", maar ik bedacht me zojuist iets. Laatst was ik namelijk bezig met een topic over het vastlopen van mijn computer. Het topic vind je hier. Niet echt tot een conclusie kunnen komen dus helaas, het topic werd 'oud'. Een paar weken later zag ik dit topic waarin een soortgelijk probleem naar voren kwam. Hierin werd er wel tot een conclusie gekomen.

Echter, graag zou ik in mijn eigen topic graag verwijzen naar het nieuwe topic, puur en alleen om toekomstige (search) gebruikers te verwijzen op het bestaan ervan. Ik kan nu wel een reply doen, maar wan wordt het topic weer 'active', wat eigenlijk niet de bedoeling is.

Dus wat zoek ik? Een soort van reply-functie waarmee je het topic niet naar boven kickt. Is dit een heel erg dom bedacht idee? Ik dacht, ik meld het even. :)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Als je je laatste post aanpast via de editfunctie, dan wordt dat toch niet als activeren gezien?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-11 15:24

ThunderNet

Flits!

Ik zie niet in waarom het erg zou zijn dat je topic gekicked wordt? Dat is namelijk niet erg, mits je maar aanvullende/bijpassende informatie hebt voor dat topic. En met een link naar een oplossing heb je dat.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Je kan toch in je laatste post een link zetten naar het nieuwe topic met oplossing gevonden. :?

offtopic:
Spuit 11 :z

[ Voor 14% gewijzigd door DaannO op 20-02-2007 17:15 ]

• smeerbartje
DaannO schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 17:13:
Je kan toch in je laatste post een link zetten naar het nieuwe topic met oplossing gevonden. :?
Kan wel, maar ikzelf heb liever dat de oplossing onderin staat, en niet ergens in het midden.

• DaannO
smeerbartje schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 17:15:
[...]

Kan wel, maar ikzelf heb liever dat de oplossing onderin staat, en niet ergens in het midden.
Je laatste post is toch onderin?

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Wat dacht je van in de startpost? Met een dikgedrukt kopje erboven. Dan ziet iedereen die jouw probleem wil gaan lezen, wat de oplossing was. :? :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

DaannO schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 17:15:
[...]

Je laatste post is toch onderin?
Laatste post van een topic hoeft niet perse jouw reply te zijn ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• DaannO
BtM909 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 17:19:
[...]

Laatste post van een topic hoeft niet perse jouw reply te zijn ;)
Huh?! smeerbartje in "[XP] loopt vast op proces `desktop`" Die post is de laatste post van de ts. Als hij nou daar een link in gooit, dan is het toch goed. :?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik trek z'n featurerequest even wat breder ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• smeerbartje
BtM909 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 17:30:
Ik trek z'n featurerequest even wat breder ;)
Inderdaad, zoals bedoeld :)
Maar ik zal het, zoals _the_crow_ zegt, in het vervolg wel in de startpost zetten, vetgedrukt ofzo. Stom, maar daar had ik zelf niet aan gedacht :).

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik denk dat geen enkele mod er problemen mee zou hebben als je gewoon ff post 'Hoi, ik heb toch een oplossing gevonden -> link', ookal post je dat na 2 weken of 2 maanden? :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Je moet juist kicken. Het kan zijn dat mensen welke in het topic hebben gepost ook wel nieuwsgierig zijn naar de oplossing en met een kick krijgen ze de kans om het te zien. Verder heb je misschien ook wel mensen welke het willen weten zonder dat je ze ziet, namelijk de lurkers welke alleen het topic gebookmarkt hebben. Ook heb je de kans dat een ander persoon dan voor het eerst je topic ziet en je kan vertellen dat die oplossing wel aardig is, maar dat hij een veel mooiere oplossing weet. Of de ts van het topic waar je in dit geval de oplossing gevonden heeft kan je inmiddels een beter idee aandragen enzovoorts enzovoorts...
Altijd kicken dus. :)

{signature}

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:28

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
moto-moi schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 19:32:
Ik denk dat geen enkele mod er problemen mee zou hebben als je gewoon ff post 'Hoi, ik heb toch een oplossing gevonden -> link', ookal post je dat na 2 weken of 2 maanden? :)
Idd, eventueel met de aanvulling 'verdere reacties is niet nodig, plaats puur de oplossing en dan kan het topic rustig wegzakken'. Denk dat zo een oplossing posten altijd wel gewaardeerd wordt :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

geen bug -> geen oplossing / feature ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.