Toon posts:

Nieuw systeem > HD valt uit bij afsluiten Vista...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren mijn nieuwe systeem opgehaald en s'avonds in elkaar gezet.

Eerst even de gegevens van de onderdelen die nieuw zijn.

E6600
Striker Extreme
ASUS 7900GT
2x1gb Kingston KHX6400D2LLK2/2GN

Het loopt allemaal goed alleen heb ik een probleem bij het afsluiten. Wanneer ik Vista afsluit gaat mijn harde schijf uit, aan, uit, aan etc. Ik begrijp hier helemaal niets van...hij doet dit ongeveer 5 keer en dan gaat de pc helemaal uit.

Ik heb de laatste bios van de striker geflasht alle drivers van Nvidia ook geinstalleerd dus waarschijnlijk ligt het daar niet aan.

Ik heb 2 harde schijven van het merk Western Digital. De een is 80Gb en de ander 250Gb. De 250Gb is de bootschijf de ander gebruik ik als backup schijf. Ik heb een voeding van 450Watt van ASUS die volgens de specs dit makkelijk moet kunnen draaien.

Ik heb dit topic bij PMG gezet omdat ik dit probleem niet had voordat ik de nieuwe hardware had dus lijkt het me dat het probleem ligt bij de PMG. Iemand hier bekend mee? Volgens mij ben ik de enige want kan er niets over vinden op google of hier. Heb wel een topic gelezen over iemand die een soortgelijk probleem had met WINXP maar daar stond geen oplossing.

Ik hoop dat iemand weet wat dit probleem veroorzaakt want ik wordt er niet echt blij van :|

Alvast bedankt,

Edit:

Ik heb inmiddels Vista opnieuw geinstalleerd en alles stap voor stap gedaan. Het probleem doet zich voor vanaf het moment dat ik de 680i drivers installeer.

Eerst heb ik de drivers van de Support CD geinstalleerd waarna het probleem zich niet voordeed, vervolgens de nieuwste drivers geinstalleerd en ja hoor, hij deed het weer. Dat is toch raar lijkt me, ik neem aan dat nieuwe drivers het beter doen. (het zou wel zo moeten zijn in ieder geval)

Ik heb nu 1 schijf aangesloten die ik voor de install ook helemaal schoon heb gemaakt, 1partitie van gemaakt, met nullen overschreven om echt met een schone schijf te beginnen.

Ik ga Vista zo herstellen naar een punt voordat ik die drivers heb geinstalleerd om precies het moment dat het fout gaat te bepalen.

Ik hou jullie op de hoogte :P Zijn niet veel mensen die het een interessant topic vinden maar toch 8)

Edit:

Goed, het probleem is inmiddels duidelijk geworden. In het driver pakket van de 680i Chipset zitten 4 verschillende drivers. Ik heb ze allemaal een voor een geinstalleerd en het gaat fout bij de onderste, de Nvidia Opslagstuurprogramma's, deze zijn 17145kb groot en de veroorzaker van het probleem. Wanneer ik echter de driver van de support cd installeer (dus een eerdere versie van de hierboven genoemde) doet zich het probleem niet voor.

Nu ben ik al lang blij dat ik weet waar het aan ligt maar zit nu wel met de vraag wat ik moet installeren en wat niet :? Wat ik ook raar vind is dat ik bij apparaatbeheer nog een uitroepteken heb staat bij controler voor massaopslag. Die verdwijnt alleen wel als ik een SATA driver van de cd installeer maar die zit dus niet in het pakket van de Nvidia site??? Hoe moet dat dan als je bijvoorbeeld geen cd hebt?

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2007 03:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
Klein schopje,

Ik vermoed dat die Controller voor massaopslag voor de SATA aansluitingen op het I/O panel is, hij heet Silicon SATA. Kan iemand dat bevestigen?

Het probleem is eigenlijk wel opgelost maar zou iemand mij toch nog kunnen vertellen of het erg is dat ik die Nvidia Opslagstuurprogramma's niet heb geinstalleerd?

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:21
Ik heb een P5ND2-SLi, met Nforce4 chipset. Hierbij wordt geadviseerd de PATA en SATA-drivers van de bijgeleverde cd niet te gebruiken, in verband met eventuele datacorruptie en andere problemen.
Ik gebruik de drivers van XP, die doen het uitstekend..

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-05 21:36
nee de silicon is puur alleen voor e-sata.

de nforce680i neemt de interne schijfen voor zijn rekening
idd. nadat ik ook bij mij de driver heb geinstalleerd, heb ongeveer het zelfde
Ook hoor ik duidelijk een klik, daarna draait me systeem nog even verder en daarna nog een klik en daarna gaat mijn systeem uit

ik draai met raid 1 wd-raptor 150GB, en raid5 seagate .10 320GB

ook een stirker extreme

[ Voor 3% gewijzigd door Teunis op 21-02-2007 15:57 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Verwijderd

Topicstarter
Maar functioneert mijn chipset nu wel optimaal dan?

Toch een vreemde zaak vind ik dat, aangezien het nieuwe drivers zijn zou je toch aannemen dat het beter word in plaats van slechter.

Verwijderd

Vriend, schakel eens de write cache uit voor alle schijven en kijkdan nog eens. Kijk dan in het BIOS of ACPI en APIC op enabled staan. ACPI 2.0 kun je disablen om te kijken wat het is dan zou je nog eens in Vista kunnen kijken of er nieuwe drivers voor de chipset. Bij mij waren er ineens nieuwe netwerkdrivers beschikbaar (al na 4 dagen) en deze heb ik naar beneden gehaald en geïnstalleerd.

Hybrid sleep is nog niet helemaal af en deze staat er beter bij als hij uitgeschakeld is. Verder schakel je alle slaapstanden van je netywerkkaart uit (loop de advanced tab ook na, 2 settings over power management waarvan er al 1 op disabled staat. De onderste moet ook op disabled.

Dus ga zelf eens even kijken hoe de vork in de steel zit bij jouw systeem. Probeer de truucs eerst even en als het niet lukt kijken we wel verder.

Netwerkkaarten willen nog wel eens voor strubbels zorgen in Vista. Het protocol is net nieuw en moet nog bewezen worden. Begrijp me dus goed.

PS:

cmd.exe als admin openen en dan invoeren als laatst:

powercfg -h off (verwijdert het hibernatebestand van je vaste schijf)

Verder kun je kijken op manier hoe je harddisks afhankelijk zijn van je chipset. Misschien heb je pech en moet je nog wachten. Zo heb ik hier plops in mijn geluid en de nieuweste geluidsdriver laat zich hoe dan ook niet installeren :/ Ansich geen ramp omdat het maar soms is en ik niet zo gevoelig ben voor plopjes, maar het hoort niet.

Lieve jongens en ik vergeet het ook nog wel eens: Vista is op geen enkele manier vergelijkbaar met XP als we het codetechnisch bekijken. Service hardening wil nog wel een sroet in het eten gooien en ik weet dat omdat Vista een mooie eventviewer heeft

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2007 18:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik word toch wat minder blij van dit systeem.

Ik heb het inmiddels wel voor elkaar dat die harde schijven niet meer uitgaan en aangaan bij het afsluiten maar vind niet dat de boel echt soepel loopt.

Kan iemand mij vertellen wat ik moet installeren en wat niet? Het lijkt me toch niet dat ik de enige ben met dit probleem.

Ik weet zo langzamerhand niet echt meer wat ik moet proberen, heb Vista nou al zo vaak opnieuw geinstalleerd. Denk dat ik XP ga installeren om te kijken of het misschien gewoon aan Vista ligt.

Iemand suggesties? Ik baal als een stekker |:(

Verwijderd

Ja, dat is inderdaad wat lame zou je zeggen. je hebt een zwaardere config als ik en ik mag rustig zeggen van mijn systeem dat Vista er verbazend goed op werkt met een 4,2 als laagste score en een 5,9 voor Aero.

Ik kan je misschien helpen, maar daarvoor moet ik even weten welke drivers je gebruikt voor elk hardwareonderdeel met versienummers erbij. Dan kan iedereen die jou wil helpen zelf even oordelen. Mijn glazen bol is stuk dus zo kan ik je niet helpen ;)

Als je nu XP erop gaat zetten zoals ik ook heb gedaan pas geleden krijg je daar toch spijt van. Bij mij werkt het zo dat als ik eenmaal Vista geproeft heb dat ik er ook mee doorga en dat ik zolang ik mijn problemen kan oplossen Vista blijf gebruiken. Ik begin Vista al aardig te masteren.

Dus, even een lijst met hardwarecomponenten en hun drivers. Daarbij even een screenie van je IRQ verdeling en daarna een screenie van je WEI (Windows Experience Index)

Misschien veel gevraagd op de vroege vrijdagmorgen, maar je wilt toch geholpen worden, of niet? ;)

Voorbeeld van WEI op mijn 20 maanden oude PC!:
Afbeeldingslocatie: http://xs412.xs.to/xs412/07085/WEI.jpg

• Teunis
zoals het nu klinkt bij het afsluiten worden de harde schijven geparkeerd (zou toch niet anders weten waar die klik vandaan moet komen)
dat lijk me toch niet zo heel erg.toch maar even vragen of je ook met de nieuwste striker bios (0901 of zo) draait ?
offtopic:
idd ben het met voorganger eens als vista eenmaal gewend bent, tja drivers die niet meer werken worden opnieuw gestart ipv blauw scherm in xp, etc..
enige waar xp nu nog voor gebruik is mijn bios flashen, had tijd op staan vanwegen de 8800 maar das nu verleden tijd

maar je houdt dezelfde klachten tijdens een speciefiek driver install ? zo ja welke ?

@^ wat heeft de WEI nu te maken met deze klacht, vertel alleen maar hoe goed je pc volgens microsoft :X

[ Voor 15% gewijzigd door Teunis op 23-02-2007 10:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
Is niet te veel op de vrijdagmorgen, ik ga er meteen mee aan de slag :P

Wil ook niet terug naar XP maar wou testen of het aan vista lag of dat er misschien iets met mijn bord kapot is ofzo..

Ik hoop de informatie zo snel mogelijk te leveren (moet ook nog eten ;) )

Over dat parkeren van de schijven: dat zou niet zo erg zijn als ze maar niet telkens weer aan gaan. Ik hoor ongeveer 4/5 keer een harde tik van het uitgaan en hoor ze daar tussen in dus telkens weer up-spinnen. Is niet echt lekker ofzo en het klinkt ook niet gezond. Verder is de HD performance gewoon slecht te noemen.

Ik heb gisteravond de boel weer opnieuw geinstalleerd dus ben nu begonnen met een schone Vista.
Ga nu stap voor stap weer eens kijken wat ik moet doen en wat ik dus niet moet doen 8)

Ik heb nu helemaal geen drivers geinstalleerd en opzich is hij nu best snel haha maar ja zal wel niet de manier zijn zo...

Verder heb ik gemerkt dat de CPU performance wel gewoon goed is. Een SuperPi van 1M doet hij 21sec over en volgensmij is dat best snel voor een E6600 op stock. Ook heb ik SisoftSandra geinstalleerd en verschillende CPU Benchmarks gedraaid en daar haalt mijn E6600 meer punten dan de E6600 in hun benchmark. Dus de CPU is goed :)

Het geheugen ga ik nu even testen maar vermoed dat daar ook niets mis mee is, ik heb er over zitten denken om het voltage van de RAM iets te verhogen maar weet niet of dat veel zal verbeteren aan de performance.

Het grote probleem ligt toch echt bij de SATA kanalen. Als ik bijvoorbeeld iets kopieer van een andere schijf/partitie dan doet hij dat met 10mb per seconde en duurd het 10 seconden voordat er een IE7 geopend is. Lijkt me toch niet helemaal de boedoeling voor dit systeem of wel?

Maar goed, ik geef niet op, ik hoop er alleen wel achter te komen of er iets mis is met mijn hardware of niet. Weet iemand hoe ik daar achter kan komen? Ik zou namelijk geen programma weten die de performance van je moederbord meet.

Al met al een lang verhaal....ik ga aan de gang met die informatie bij elkaar rapen en hier posten...

Edit: vraag over bios, ik draaide nieuwste > 1002

Edit: Misschien een domme vraag hoor, maar waar kan ik de IRQ vedeling in Vista vinden...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2007 11:35 ]

• Teunis
Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 10:33:
Is niet te veel op de vrijdagmorgen, ik ga er meteen mee aan de slag :P
[..]
Het grote probleem ligt toch echt bij de SATA kanalen. Als ik bijvoorbeeld iets kopieer van een andere schijf dan doet hij dat met 10mb per seconde en duurd het 10 seconden voordat er een IE7 geopend is. Lijkt me toch niet helemaal de boedoeling voor dit systeem of wel?

Maar goed, ik geef niet op, ik hoop er alleen wel achter te komen of er iets mis is met mijn hardware of niet. Weet iemand hoe ik daar achter kan komen? Ik zou namelijk geen programma weten die de performance van je moederbord meet.
[...]
Edit: vraag over bios, ik draaide nieuwste > 1002
Ik draai complete raid, maar heb wel gemerkt dat de snelheid behoorlijk omhoog gaat
door het gebruik van raid (heb in het begin alle configs qua raid getest)
Volgens mij kwam bij mij raid5 en stripping (kan mirror zijn maar dat zie ik vanavond pas)
(dit merk voornamelijk met par2, rar dit gaat echt snel op mijn pc)
Volgens de benchmark van lavasys zit zelfs constant aan de 150mb, maar als je wilt kan wel de test vanavond opnieuw doen.

en nee je moederbord kun je niet testen, valt ook bar weinig aan te testen
is altijd je hardware die aan je moederbord zit die je kan testen

wist niet eens dat 1002 al uit was :o

Heb je nog extra dingen aangepast tenopzichte van default in de bios ?

[ Voor 9% gewijzigd door Teunis op 23-02-2007 11:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
Die BIOS is in Beta uit maar had in het 680i topic niet veel probelem gezien dus heb hem er vast opgezet 8)

Ik draai zelf geen raid, heb daar ook nog geen kaas van gegeten :P

Ik heb 1 schijf van 250Gb en 1 van 80Gb.

Die van 80Gb gebruik ik eigenlijk niet eens altijd, is alleen maar voor backup dus draai eigenlijk maar met 1 schijf...

Hier een screen van de resultaten in een test van Everest...

Afbeeldingslocatie: http://img218.imageshack.us/img218/8387/hdtestvoorinstallatiedrnl1.png

Edit: deze test is gedraaid zonder drivers, heb er nog helemaal niets op staan...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2007 11:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
Echt verbazingwekkend dit.

Mijn harde schijven gedragen zich precies zoals het hoort maar dan wel zonder enige drivers geinstalleerd. Dat is toch vaag of niet dan :?

Bij windows update staan nu ook allemaal drivers voor mijn mobo misschien dat ik die eens ga proberen.

Harde schijf kopieert nu met 45Mb/p/s dus dat lijkt er meer op...

Even een lijstje van de drivers die ik normaal installeer:

Het Nvidia pakket versie 15.00

Ethernet driver: V65.55
SMUBus Driver: V4.66
IDESTARAID V9.31
IDETATAIDE V9.31 8)7
SMU Driver V1.23

Als ik die installeer heb ik het probleem met de harde schijf (dat rare geluid)

Als ik de driver voor IDE van mijn support cd installeer heb ik gewoon slechte performance.

Dat is versie: 9.1.0.429 als ik die erop gooi is het trouwens eerst wel goed maar na een uuttje niet meer. Dat is trouwens het nummer dat op de setup.exe staat.

Verder geen drivers alleen de 91.46 voor de videokaart...

Bij windows update staat ook iets ATK van ASUS ofzo, zou die er nog mee te maken kunnen hebben?

Hier vast de screen van de WEI
Afbeeldingslocatie: http://img95.imageshack.us/img95/1599/weihh6.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2007 12:27 ]

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-05 18:47
Niet helemaal vergelijkbaar... maar op mijn oude moederboard met NF4 chipset gebruikte ik ook altijd de standaard windows drivers. Deze draaiden prima. In het begin probeerde ik wel eens de drivers die Nvidia verstrekte maar die waren gewoon een ramp. Veel vastlopers en de Lan poorten werkten daarmee helemaal niet.

Kortom maak je geen zorgen, als het nu goed werkt, lekker bij de windows drivers blijven en alleen de windows upgrade drivers gebruiken.

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu alle updates van Vista geinstalleerd en het werkt lekker soepel. Ik heb wel het gevoel dat het nog sneller kan maar ben al wat meer tevreden. weet tenminste nu wel dat het niet aan mijn hardware ligt.

Ik neem aan dat Nvidia vanzelf goeie drivers uitbrengt dus moet nog maar wat geduld hebben denk ik.

Is er iemand die de nieuwste drivers van NForce wel zonder problemen heeft draaien vraag ik me eigenlijk af na een blik te hebben geworpen op het Nvidia forum.

Even een vraagje:

Ik heb 2 schijven

Een Western Digital 80Gb - 8Mb Cache - SATA 300
Een Western Digital 250Gb- 16Mb Cache- SATA 150

Welke zouden jullie gebruiken voor het als boot schijf?

Je zou zeggen de 80Gb omdat hij een snellere verbinding heeft maar aan de andere kant heeft de 250Gb meer cache...

• Teunis
2x raptor 150gb in mirror
3x seagate 7200.10 320 gb in raid 5
1x raptor 150gb single

eerste is
Linear read (begin) 80.8MB/s 6% cpu
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/x00179/benchmark.png

[ Voor 11% gewijzigd door Teunis op 23-02-2007 17:50 . Reden: volgorde ]

Verwijderd

Topicstarter
Weer een dag frustaties verder en nog steeds niet echt een stabiel systeem...

Wanneer ik bij Windows Update kijk zie ik daar ook een "NVIDIA nForce 590/570/550 Serial ATA Controller" bij staan. Klopt dit wel? Aangezien ik een 680i chipset op dit bord heb zitten?

Ik vraag me toch werkelijk af waar Nvidia mee bezig is want ik ben niet de enige met problemen met deze chipset. Denk dat als ze niet snel met een oplossing komen dit ze veel klanten gaat kosten.

Het zou toch zo moeten zijn dat je windows installeert en daarna je chipset driver er op gooit en dan moet het goed zijn toch? Of zie ik dat nou verkeerd :?

Verwijderd

Topicstarter
Heb nu alleen Vista geinstalleerd met de standaard drivers en van ms update alleen de silicon driver geinstalleerd. Dus niet de driver voor de 590 SATA controller zoals hierboven beschreven.

Alles loopt nu naar wat ik nu kan zien prima. Met toepassingen openen is hij in ieder geval bloedsnel. Kan met een gerust hart alles wat ik op mijn pc heb staan zo'n beetje openen zonder dat hij daar moeilijk over doet. (inclusief een stuk of 25 IE7)

Het lijkt er dus op dat ik nu in ieder geval waar krijg voor mijn geld en daar ben ik nu wel even tevreden mee. Het blijft dus wachten op goede drivers van Nvidia voor een nog betere performance.

Super PI - 1M doet hij 21sec over, dat is best snel dacht ik alleen valt mij de uitslag van 3Dmark06 wel erg tegen > 3196 punten maar, zou dat dan toch liggen aan het gebrek aan drivers en Vista?

We gaan er maar vanuit dat het allemaal nog beter word ;)

Iedereen in ieder geval bedankt voor de hulp en mocht iemand het probleem van de topictitel hebben.
De oplossing is dus het niet installeren van de nieuwste drivers van Nvidia 15.00 :P

EDIT: Ik zie in mijn BIOS een optie staan die ik niet ken: SLI Ready Memory [Disabled]
Ik kan hem aanzetten van CPUOS 1% tot CPUOC MAX.
Ik heb Kingston geheugen dat SLI Ready is, heeft het dan zin om het aan te zetten?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2007 11:59 ]

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:21
Mooi dat het nu werkt. Nvidia moet hun drivers maar eens nakijken zou ik zeggen..

Wat ik heb begrepen uit een aantal posts hier op GoT, is dat geheugen geheugen is, en SLi-ready daar weinig aan kan verbeteren. Ik kan niet bedenken wat er beter aan zou moeten zijn. Iemand anders misschien?

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

Verwijderd

Topicstarter
Het zit me toch niet lekker,

Ik zou graag willen weten wat voor voeding en harde schijven mensen op Got gebruiken in combinatie met de Striker Extreme ik begin me namelijk steeds meer af te vragen of mijn voeding wel helemaal naar behoren werkt.

Als ik mijn pc opstart duurd het ook langer voordat hij bij de post is en vlak voor de Beep gaan de lichtjes van mijn 12cm fans heel kort uit. Echt maar een fractie van een seconde maar toch.

Zu het niet zo kunnen zijn dat mijn voeding het gewoon niet trekt? Het zou geen verklaring zijn voor het uitvallen van de schijf maar opzich wel voor het soms hangen van het systeem en de trage boot (tot de post).

Verder blijf ik het raar vinden dat wanneer ik die drivers van pakket 15.00 installeer de boel zo mis gaat en mijn grote vraag blijft dan ook, waarom hebben anderen dat probleem niet??? Ligt het soms aan mijn harde schijven? Ik heb nu op beide schijven Vista geinstalleer gehad en het probleem was bij beiden aanwezig. Wat doe ik verkeerd of zie ik over het hoofd?

Dus toch nog een paar vragen:

Welke voeding gebruiken jullie? In combinatie met dit bord en een zware setup? Ik weet dat het een moeilijke vraag is om te beantwoorden omdat iedereen een ander systeem heeft maar toch zou ik het fijn vinden een globaal idee te krijgen of ik misschien toch een te zwakke voeding heb...

Wat voor Harde schijven gebruiken jullie in combinatie met de Striker Extreme en hebben jullie die dan in Raid staan of niet? Zo ja, welke Raid gebruiken jullie dan...

Ik wil best wel nieuwe schijven aanschaffen als blijkt dat het aan de compatibiliteit ligt met deze schijven maar wil wel eerst een beetje weten of het nut heeft. Zelfde voor de voeding.

Even mijn Specs nog een keer:

E6600
Striker Extreme
ASUS 7900GT
2x1gb Kingston KHX6400D2LLK2/2GN 4-4-4-12
Western Digital 80Gb - 8Mb Cache - SATA 300
Western Digital 250Gb- 16Mb Cache- SATA 150
ASUS Voeding ATLAS 45GA- 450Watt - +12V1 14A - +12V2 15A
DVD Brander NEC

Nog even een overzichtje van mijn temperaturen en voltages, misschien dat jullie daar iets fout aan zien want ik heb geen verstand van voltages...

Afbeeldingslocatie: http://img154.imageshack.us/img154/5228/naamloos1lh9.jpg

Alvast bedankt beste mensen, hoop dat het wat duidelijker kan worden voor me...

• Bra1niac
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-02-2025
Jouw WEI score is volgens mij te laag. Mijn moederbord/CPU/geheugen (p5b-e, e4300, 2*1GB PC533 DDR2) kost de helft van jouw setje en ik scoor hoger bij processor en RAM; 5.7 en 5.9. Mijn bottleneck bij WEI is de HD die 5.4 scoort; WD Caviar 320Gb 16 mb sata2-300.

[ Voor 6% gewijzigd door Bra1niac op 08-03-2007 21:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dat is wel vreemd, misschien dat er dan toch iets niet goed is aan mijn systeem...

Aan de andere kant kom ik in alle benchmarks wel goed uit de testen.

Probleem is nog steeds niet opgelost. Heb er ook een poosje niets aan gedaan en met de Vista drivers gewerkt maar het begint me toch een beetje te irriteren dat het niet werkt zoals het hoort. En wat me nog het meest irriteert is dat Nvidia niet wat meer info geeft over "of" ze met een nieuwe driver bezig zijn.
Pagina: 1