Toon posts:

[Haupage WinTV-PVR-150 MCE] prijverschil waarin?

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn opa is opzoek naar een nieuwe tvkaart, aangezien zijn oude niet meer in z'n nieuwe pc past, hij wil er niet zo heel veel geld aan uitgeven.

Nu had ik deze op het oog voor hem:

http://www.alternate.nl/h...K%23PX4&showTechData=true

Maar ik kwam dus ook deze tegen:

http://www.alternate.nl/h...K%23PX1&showTechData=true

Waarom zit hier zo'n groot prijsverschil tussen, zie ik iets over het hoofd?

Alvast bedankt! :)

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:16

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

De goedkoopste is een bulk verpakking ( oem in een witte doos) , vermoedelijk zonder cd en drivers en gebruiksaanwijzing. Deze staan netjes op de site van Haupage. En de AB en wat kabeltjes zitten er niet bij. Volgens mij is dat het zo'n beetje.

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

• norris92
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-02-2024
Er is nog een groot verschil. Ik ben hier zelf ook een keer tegenaan gelopen. Die duurdere heeft geen FM radio! De goedkopere wel. Verder heeft de duurdere wel een afstandsbediening en de goedkopere niet. Die afstandsbediening kan je dan trouwens alleen op de TV-kaart aansluiten.

Ik zou gaan voor de goedkope kaart en er apart een afstandsbediening (bijv. zo'n USB windows MCE ding) bij kopen. Je hebt dan de FM radio erbij en alle software kan je ook downloaden. Verder is een losse USB afstandsbediening breder inzetbaar.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

- graag relevante info *IN* je topic plaatsen ipv achter links.
- het verschil bulk vs retail is met een beetje zoekwerk makkelijk te achterhalen (zowel in het algemeen als in dit specifiek geval)
- vragen over Audio & Video hardware horen niet in Videoplanken & Beeldkanonnen

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.