Toon posts:

Ervaringen met de Asus F3JC-AP096M

Pagina: 1
Acties:
  • 358 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ervaringen met de Asus F3JC-AP096M

Ik ga waarschijnlijk deze laptop aanschaffen, maar graag hoor ik nog ervaringen van mensen die inmiddels over deze laptop beschikken.

Mijn vragen zijn:
Hoe degelijk is ie???
Hoe lang draait de laptop op de accu?
Hoe goed is de videokaart?
Hoe bevalt het scherm?? kleuren e.d.

En eigenlijk de belangrijkste:
Waarom zou ik deze NIET moeten aanschaffen?

Alvast bedankt.

Verwijderd

Kijk anders even naar deze review.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wat dacht je van het grote Asus F3 topic? Daar is nou die mooie zoekfunctie voor gemaakt ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Heey deze had ik wel gezien, maar dit zijn oude reviews.... met Core Duo processors....
Ik hoop dat iemand deze laptop heeft zoals hij nu op dit moment is:

Core 2 Duo (1,66 Ghz)
1024 MB RAM DDRII
7300 128 MB Videokaart

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 16:45:
Heey deze had ik wel gezien, maar dit zijn oude reviews.... met Core Duo processors....
Ik hoop dat iemand deze laptop heeft zoals hij nu op dit moment is:

Core 2 Duo (1,66 Ghz)
1024 MB RAM DDRII
7300 128 MB Videokaart
Videokaart kun je toch vinden in reviews, scherm en degelijkheid toch ook? En het voordeel van de Core2Duo boven de CoreDuo is ook wel uit reviews te halen. Het is echt geen ander notebook geworden door een processorwisseling :)

En waarom je hem niet moet kopen? Dat hangt van je eisen, budget etc af, en alleen jij kunt dat beslissen. maar als je het niet zeker weet: niet kopen, en gewoon blijven twijfelen :+

[ Voor 14% gewijzigd door gambieter op 20-02-2007 17:10 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Ik heb die bovengenoemde Asus F3JC gekocht bij de webwinkel 4launch.nl
Ik heb deze laptop net 1 week, en ik ben er erg enthousiast over.
Vista draait super, super mooi beeld, batterij gaat ongeveer 2.5 uur mee dat zie ik misschien als enige nadeel maar volgens mij is dit vrij normaal vergeleken met andere laptops.
120 GB harde schuif erg fijn, gratis tas & muis van Asus ook mooi, TV-out voor films is ook handig.
En natuurlijk 2 jaar garantie ! ik heb hem voor iets minder dan 1100 euro gekocht incl. pixelgarantie van 50 euro ! De videokaart is voor mij prima, ik ben een student en speel niet super veel games en zeker niet de aller nieuwste. Bovendien kun je 10 keer beter gamen op een desktop !

http://www.4launch.nl/4la...info.php?productid=026819

Zie hier de link, veel succes

P.s je kunt er ook nog 1024 = 1 gb werkgeheugen laten bij zetten. Dit kost iets meer dan 100 euro maar ik doe dit pas over een jaartje !

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 10:37:
Ik heb die bovengenoemde Asus F3JC gekocht bij de webwinkel 4launch.nl
Ik heb deze laptop net 1 week, en ik ben er erg enthousiast over.
Vista draait super, super mooi beeld, batterij gaat ongeveer 2.5 uur mee dat zie ik misschien als enige nadeel maar volgens mij is dit vrij normaal vergeleken met andere laptops.
120 GB harde schuif erg fijn, gratis tas & muis van Asus ook mooi, TV-out voor films is ook handig.
En natuurlijk 2 jaar garantie ! ik heb hem voor iets minder dan 1100 euro gekocht incl. pixelgarantie van 50 euro ! De videokaart is voor mij prima, ik ben een student en speel niet super veel games en zeker niet de aller nieuwste. Bovendien kun je 10 keer beter gamen op een desktop !

http://www.4launch.nl/4la...info.php?productid=026819

Zie hier de link, veel succes

P.s je kunt er ook nog 1024 = 1 gb werkgeheugen laten bij zetten. Dit kost iets meer dan 100 euro maar ik doe dit pas over een jaartje !
En hoe is de fan bij de JC? die gaat ook de hele tijd?

Verwijderd

Hoi,

Ik ben ook van plan een laptop te kopen. Deze zal voor het studeren gebruikt worden, voor wat films te bekijken (via S-video) en om filmpjes te bewerken (firewire).

Daarom zou ik toch wat performance willen hebben, niet te veel, en een andere videokaart dan de Intel graphics accelerator. Heel krachtige kaart hoeft ook niet...

Mijn keuze viel eerst op Asus, maar dan weer op HP, enz.
Toch blijft Asus interessant, en dan vooral de F3.. serie.

Mijn budget? toch liefst onder de 900 euro.

De F3.. serie past daarin, de beginmodellen. Maar wat wel belangrijk is zijn de fans. Deze mogen, althans voor mij, niet te veel lawaai maken. Ik lees dat bij HP's bijv. de CPU meestal overhit geraakt, gevolg fans draaien zot.

Hoe is dit bij de ASUS F3JC serie? Ik las op de vermelde review dat de laptops 'noisy' zijn.

Groeten,
Alex

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

gambieter schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 16:37:
Wat dacht je van het grote Asus F3 topic? Daar is nou die mooie zoekfunctie voor gemaakt ;)
precies en je topicstart is dermate slecht dat het topic dicht gaat :)

overigens is er inmiddels al een deel 2 van dit topic en dat is hier te vinden :)

[ Voor 17% gewijzigd door Turkish op 26-04-2007 19:21 ]

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.