XBOX360 en Laptop op versterker aansluiten?

Pagina: 1
Acties:

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02 18:40
Hallo,

Ik wil mijn XBOX en mijn Laptop aansluiten op mijn versterker. Maar mijn versterker heef maar 1 ingang voor tulp stekkers.

Kan ik er gewoon een tulpsplitter tussen zetten? Dat zou dus betekenen dat bijv. de XBOX op de Audio uitgang een signaal binnenkrijgt van mijn laptop. Gaat dat wel goed?

Voor de duidelijk heid, op mijn laptop gebruik ik dus eerst een verloopkabel van 3,5 jackplug naar 2x tulp stekkers

Thx :)

• iworx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-02 01:18
Flappie schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 15:36:
Hallo,

Ik wil mijn XBOX en mijn Laptop aansluiten op mijn versterker. Maar mijn versterker heef maar 1 ingang voor tulp stekkers.

Kan ik er gewoon een tulpsplitter tussen zetten? Dat zou dus betekenen dat bijv. de XBOX op de Audio uitgang een signaal binnenkrijgt van mijn laptop. Gaat dat wel goed?

Voor de duidelijk heid, op mijn laptop gebruik ik dus eerst een verloopkabel van 3,5 jackplug naar 2x tulp stekkers

Thx :)
Mengtafeltje ertussen. Zeker nooit op mekaar aansluiten. Tenzij je van plant bent om redelijk snel een nieuwe laptop/xbox te gaan kopen.

This space intentionally left blank.

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-02 17:39
Je kan ook naar een scart-verdeelbox zoeken, deze kosten een eurootje of tien. Daaraan twee scart-tulp convertors (Zorgen dat ze in zijn, niet uit) en op die manier switchen. Zoek even op scart switch of iets in die trend.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Je hebt ook gewoon RCA verdeeldoosjes, met 1x input en twee keer output *bijvoorbeeld*.
Nadeel is dat je zelf meestal moet selecteren welk signaal je wilt gebruiken.