Mijn systeem:
Processor: Intel Core2duo E6600 2.40GHz 4MB
Moederbord: Intel DG965 ot
Geheugen: 2x 1024MB Nanya DDR2 533mhz
Videokaart: EVGA Geforce 7900 GT KO
Voeding: Chieftec GPS-400AA-101A 400 Watt
(Vista x86) Drivers die ik geprobeerd heb:
Nvidia officieel
ForceWare Release 95
Version: 97.46
WHQL Certified YES
EVGA onofficieel
Version: 100.64 - EVGA Recommended Download
WHQL Certified NO
Mijn Probleem:
Bij wakeup na low powerstate kom ik in het welkomsvenster (tot nu toe geen probleem).
Na het aanmelden komt ik in Windows, maar het beeld geeft alleen een vreemd patroon.
Het gebeurd ook tijdens het terugkeren naar Windows na het spelen van een spel. Hierbij gebeurt het alleen als ik antialiasing aan heb staan (in het spel dus).
Wat denk ik:
Zelf denk ik dat de videodrivers opnieuw geïnitialiseerd moeten worden om normaal beeld te genereren, maar dat zou in dat geval dus niet gebeuren. Nogmaals, dat denk ik en weet het dus niet zeker.
Waarom ik dat denk:
Welkomsvenster is (voor zover ik weet) nog niet hardware gerenderd. Pas in Windows is Aero actief.
Ik hoop dat jullie begrijpen wat er aan het handje is, en of er een oplossing is! bvd
Processor: Intel Core2duo E6600 2.40GHz 4MB
Moederbord: Intel DG965 ot
Geheugen: 2x 1024MB Nanya DDR2 533mhz
Videokaart: EVGA Geforce 7900 GT KO
Voeding: Chieftec GPS-400AA-101A 400 Watt
(Vista x86) Drivers die ik geprobeerd heb:
Nvidia officieel
ForceWare Release 95
Version: 97.46
WHQL Certified YES
EVGA onofficieel
Version: 100.64 - EVGA Recommended Download
WHQL Certified NO
Mijn Probleem:
Bij wakeup na low powerstate kom ik in het welkomsvenster (tot nu toe geen probleem).
Na het aanmelden komt ik in Windows, maar het beeld geeft alleen een vreemd patroon.
Het gebeurd ook tijdens het terugkeren naar Windows na het spelen van een spel. Hierbij gebeurt het alleen als ik antialiasing aan heb staan (in het spel dus).
Wat denk ik:
Zelf denk ik dat de videodrivers opnieuw geïnitialiseerd moeten worden om normaal beeld te genereren, maar dat zou in dat geval dus niet gebeuren. Nogmaals, dat denk ik en weet het dus niet zeker.
Waarom ik dat denk:
Welkomsvenster is (voor zover ik weet) nog niet hardware gerenderd. Pas in Windows is Aero actief.
Ik hoop dat jullie begrijpen wat er aan het handje is, en of er een oplossing is! bvd
[ Voor 17% gewijzigd door Grote Schurk op 20-02-2007 15:50 . Reden: opmaak ]